تفاوت نسخه های FIFA23

تفاوت نسخه های بازی FIFA23

بازی FIFA یکی از بازی‌های پرطرفدار و جذاب رایانه‌ای در سراسر جهان است. هر ورژن فیفا اغلب با ویژگی‌های جدید، پیشرفت‌های گرافیکی و تغییرات چشمگیر به بازار وارد شده و گیمرها را بیش از گذشته به خود علاقمند کرده است.

بر همین اساس طرفداران بازی فیفا بی‌صبرانه به دنبال کسب اطلاعات از فیفا 23 بوده و می‌خواهند بدانند که سری جدید چه تغییرات و ویژگی‌هایی دارد.

خرید بازی FIFA23

برخی از بازیکنان دوست دارند که بازی های خود را از جمله فیفا 23 به صورت دیجیتالی خریداری و در کنسول خود استفاده کنند  ، در حالی که برخی دیگر حتی ممکن است یک نسخه فیزیکی را از سایت های یا بازارهای فروش بازی فیزیکی تهیه نمایند .

به خصوص برخی افرادی که حس نوستالژیک را دوست دارند نسخه فیزیکی بازی ها را ترجیح میدهند ، اما در ایران و بنا به دلایل زیادی بسیاری به خرید اکانت و نسخه های دیجتالی بازی ها روی آورده اند .

علاوه بر این ها شما البته همچنین باید تصمیم بگیرید که کدام نسخه از FIFA 23 ارزش پرداخت هزینه را دارد.

برای اینکه مطمئن شوید که نسخه مناسب بازی را برای پلتفرم مورد نظر خود خریداری کرده اید این بازی قرار است که روی کنسول های PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, Nintendo Switch and PC عرضه گردد .

FIFA23

قیمت جهانی بازی فیفا 23 چقدر است ؟

قیمت FIFA 23 برای نسخه استاندارد PS4 یا Xbox One با قیمت 59.99 پوند قابل خرید است. این قیمت را در آمازون و خرده فروشان مختلف دیگر مشاهده خواهید کرد.

اگر به دنبال خرید نسخه نسل بعدی هستید که تمام جدیدترین ویژگی‌های PS5 یا Xbox Series X/S را در اختیار شما قرار می‌دهد، آن نسخه از فیفا 23 چیزی حدود 64.99 پوند از آمازون یا جاهای دیگر هزینه خواهد داشت.

اگر FIFA 23 Ultimate Edition را می‌خواهید که شامل نسخه‌های نسل قدیم و نسل بعدی به همراه برخی موارد خوب دیگر است، 89.99 پوند از آمازون قابل خرید می باشد .
یا اگر قصد دارید روی نینتندو سوییچ بازی کنید، باید FIFA 23 Legacy Edition را خریداری کنید که قیمت خرده فروشی آن در آمازون 34.99 پوند است.

به یاد داشته باشید که نسخه های سوییچ هیچ گونه ارتقای گیم پلی را شامل نمی شوند.

فیفا ۲۳ چند نسخه دارد و تفاوت هر کدام در چیست؟

FIFA 23 در سه نسخه استاندارد، Ultimate و Legacy Edition عرضه خواهد شد. در ادامه به بررسی ویژه هر کدام از نسخه‌های فیفا 23 و تفاوت آن‌ها با هم می‌پردازیم.

نسخه استاندارد فیفا ۲۳

نسخه استاندارد FIFA23 در بریتانیا 59.99 پوند و در ایالات متحده 59.99 دلار قیمت دارد. ویژگی‌های نسخه استاندارد FIFA 23 شامل:

  • قابلیت استفاده از آیتم TOTW 1 بازیکن یعنی از مجموعه تصادفی 23 بازیکن، یکی از آنها به عنوان یک کالای غیرقابل معامله به باشگاه FUT شما اختصاص داده می‌شود.
  • بازیکن محبوب کیلیان امباپه برای استفاده در تیم FUT برای پنج مسابقه در دسترس شما خواهد بود.
  • اولین انتخاب بازیکن را می‌توان از سه بازیکنی که EA Sports برای تبلیغ بازی خود استفاده می‌کند، انجام داد. آنها را می‌توان تا سه مسابقه در تیم FUT استفاده کرد.
  • امکان استفاده از حالت شغلی استعدادهای داخلی (این پیشنهادی است که مختص FUT نیست. تیم جوانان در حالی که یک حالت حرفه‌ای جدید را آغاز می‌کند، بازیکنی خواهد داشت که پتانسیل ستاره شدن در آینده را خواهد داشت)

لازم به ذکر است که مشترکین EA Play در صورت پیش‌سفارش نسخه استاندارد ممکن است از 10 درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

نسخه نهایی یا Ultimate FIFA 23

نسخه Ultimate FIFA 23 در بریتانیا 89.99 پوند و در ایالات متحده 99.99 دلار قیمت دارد. جدا از ویژگی‌های نسخه استاندارد، مجموعه‌ای از آیتم‌های اضافی FIFA Ultimate Team وجود دارد که نسخه Ultimate را به محبوب‌ترین نسخه تبدیل می‌کند.

از ویژگی‌های نسخه نهایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی سریع (FIFA 23 Ultimate edition از 27 سپتامبر به جای 30 سپتامبر برای دانلود در دسترس خواهد بود)
  • ارائه 4600 امتیاز از سوی شرکت EAکه می‌تواند در طول پیش نویس FUT بسیار مفید باشد.
  • حق دوگانه (نسخه Ultimate به دارندگان پلی استیشن 4 این امکان را می‌دهد که آزادانه به نسخه پلی استیشن 5 یا دارندگان ایکس باکس وان از طریق پیشنهاد Dual Entitlement به نسخه Xbox Series X/S ارتقا دهند)
  • آیتم پخش‌کننده The Ones to Watch Outیکی از اولین آیتم‌های ویژه است. شما یک مورد تصادفی غیرقابل معامله برای تیم FUT خود دریافت خواهید کرد.

با سفارش FIFA 23 Ultimate Edition تا قبل از تایخ 21 آگوست، در تاریخ 11 نوامبر یک آیتم Hero Player تصادفی غیرقابل معامله دریافت خواهید کرد که می‌تواند در تیم شما استفاده شود.

تفاوت نسخه های مختلف FIFA 23 در چیست؟

Screenshot 2022 07 21 at 15.23.43 5ec06f9.jpg

تصویر بالا که از وب‌سایت پلی‌استیشن برداشته‌ایم، آن را به خوبی و مختصر خلاصه می‌کند. اساسا، نسخه نهایی بیشترین محتوای اضافی را برای شما به ارمغان می‌آورد، اما همچنان برخی از آیتم‌های دیجیتالی برای گرفتن نسخه‌های دیگر وجود دارد.

در نسخه Ultimate Edition افزایش گنجایش بازیکن اضافی در تیم منتخب هفته و حالت طرفداری حالت Team mode ، همچنین گنجاندن یک قهرمان ( FUT ) مرتبط با جام جهانی مورد توجه فراوانی قرار گرفته است و برای طرفداران حالت شغلی، استعدادهای خانگی در مجموعه جوانان شما گنجانده شده است که دارای پتانسیل در سطح جهانی است.

4600 امتیاز فیفا در نسخه Ultimate Edition

FIFA Points نوعی ارز درون بازی در Ultimate Team است.

بازیکنان می توانند با استفاده از تراکنش های کوچک در فروشگاه FUT، امتیازات فیفا را خریداری کنند، آنها را برای باز کردن بسته ها و به دست آوردن بازیکنان جدید برای افزودن به باشگاه های خود یا فروش در بازار نقل و انتقالات بازخرید کنند.

بازیکنانی که نسخه Ultimate FIFA 23 را سفارش دهند، به محض بارگذاری بازی برای اولین بار، 4600 امتیاز فیفا دریافت خواهند کرد.

این یک امتیاز ارزشمند برای هر کسی است که پولی را برای تراکنش‌های خرد خرج نمی‌کند، زیرا در ابتدای بازی به آن‌ها کمک می‌کند تا پایه‌ای محکم برای باشگاه خود بسازند.

FIFA23 اکانت قانونی بازی برای پی اس فایو

امیدواریم که این مقاله اطلاعات خوبی را به شما عزیزان منتقل کرده باشد و کمکی بوده باشد برای انتخاب بهتر شما عزیزان.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پشتیبانی در تلگرام