آموزش نحوه شارژ و استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

نحوه شارژ اکانت پلی استیشن بعد از خرید Ps Giftcard :

پس از آنکه گیفت کارت را از سایت اورجسل خریداری کردید در ادامه به آموزش شارژ اکانت پلی استیشن می‌پردازیم.

به صورت کلی دو روش برای شارژ کردن حساب پلی استیشن وجود دارد که با وارد کردن کد گیفت کارت می‌توانید حساب خود را شارژ کرده و از بازی‌های موجود در پلی استیشن و سایر خدماتی که در این شبکه بازی قرار دارد استفاده کنید.

در هر دو روش نکته مهمی که وجود دارد و باید آن را رعایت کنید این است که رجین و منطقه زمانی که در اکانت خود انتخاب کردید باید با کد گیفت کارت خریداری شده یکی باشد.

یعنی اگر شما در هنگام ساخت اکانت پلی استیشن ریجن خود را روی کشور آمریکا(USA) قرار دادید، کد گیفت کارتی که خریداری می‌کنید هم باید برای کشور آمریکا صادر شده باشد.

این موضوع به دلیل متفاوت بودن شرایط مالیاتی در کشورهای مختلف است که اگر به درستی رعایت نکنید، ممکن است اعتبار گیفت کارت را از دست بدهید یا اینکه مالیات بر اساس کشور از شما کسر شود.

دو روشی که برای شارژ اکانت play station وجود دارند به شرح زیر هستند که هم از طریق سایت و هم خود کنسول بازی این امکان را به شما خواهند داد.

روش اول: شارژ پلی استیشن از طریق سایت

در این روش شما می‌ توانید از طریق کامپیوتر رومیزی، لپ تاپ یا حتی گوشی موبایل وارد حساب کاربری خود در پلی استیشن شده و اکانت خود را با استفاده از گیفت کارت شارژ کنید.

برای شارژ اکانت پلی استیشن از طریق سایت کافی است ابتدا به آدرس https://www.playstation.com/en-us که صفحه ورود به اکانت پلی استیشن است وارد شوید.

سپس همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، روی دکمه Sign in که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

howtousegiftcard

در این صورت به صفحه ورود به حساب پلی استیشن وارد خواهید شد که مشابه تصویر زیر نمایش داده می‌شود.

همانطور که می‌بینید در کادر نمایش داده شده ID یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. سپس روی دکمه Next کلیک کنید.

در مرحله بعد مشابه تصویر زیر از شما خواسته می‌شود که رمز خود را وارد کنید.

howtousegiftcard2

howtousegiftcard3

در نهایت بعد از وارد کردن رمز و کلیک روی دکمه Sign in به حساب خود وارد خواهید شد. حال باید مشابه تصویر زیر در حساب کاربری خود روی عکس پروفایل کلیک کنید تا منو نمایش داده شده و سپس گزینه Redeem Codes را انتخاب کنید.

howtousegiftcard4

در این صورت مشابه تصویر زیر کادر وارد کردن کد ردیم پلی استیشن مشابه تصویر زیر در سمت راست به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید کد گیفت کارت پلی استیشن خریداری شده از سایت موبوگیفت را در این کادر وارد کنید.

howtousegiftcard5

بعد از وارد کردن کد باید روی دکمه Next کلیک کنید. در این صورت به صفحه‌ای مشابه تصویر زیر هدایت خواهید شد که در آنجا اعتبار فعلی و اعتباری که این گیفت کارت خریداری شده دارد را به شما نمایش خواهد داد.

howtousegiftcard6

در صورتی که اعتبار نمایش داده صحیح است روی دکمه Add Funds کلیک کنید. در این صورت پیغام Your Prepaid Card has been Redeem به شما نمایش داده خواهد شد که نشان از موفقیت آمیز بودن شارژ  اکانت پلی استیشن دارد.

روش دوم: شارژ حساب پلی استیشن از طریق کنسول

یک روی دیگری که برای شارژ کردن حساب پلی استیشن می‌توانید از آن استفاده کنید، شارژ کردن توسط کنسول بازی است. اگر دارای دستگاه کنسول بازی هستید، می‌توانید بدون نیاز به اینکه به سایت وارد شوید، اکانت خود را شارژ کنید.

برای این منظور مثل روش اول لازم است که ابتدا وارد اکانت خود شوید.

پس از ورود مشابه تصویر زیر باید روی گزینه PlayStation Store که در تصویر زیر می‌بینید کلیک کنید تا به صفحه مدیریت اکانت و تنظیمات پلی استیشن وارد شوید.

howtousegiftcard7

سپس مشابه تصویر زیر از منوی سمت چپ روی گزینه Redeem Codes کلیک کنید.

howtousegiftcard8

در این صورت پنجره وارد کردن کد گیفت کارت پلی استیشن به شما نمایش داده خواهد شد.

Ps Giftcard

کد خریداری شده از فروشگاه اورجسل را در این کادر وارد کرده و در نهایت روی دکمه continue کلیک کنید.

در این صورت اگر کد به درستی وارد شده باشد و گیفت کارت اعتبار را داشته باشد، شارژ اکانت با موفقیت انجام گرفته و پیغام موفقیت آمیز بودن شارژ اکانت پلی استیشن به شما نمایش داده می‌شود.

 

 

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پشتیبانی در تلگرام