بهترین بازی‌های co op گیم پس

در دریای بازی‌ های متعدد ایکس باکس گیم پس، آثار Co-op نیز به چشم خواهد خورند که می‌توان در قالب آن‌ها با سایر دوستان به بازی کردن پرداخت. این بازی‌ها گیمرها را در تیم‌های دو یا چند نفره قرارمی‌دهند و آن‌ها را به نبرد با محیط و دشمنان می‌فرستند.

اما بهترین بازی‌های Coop گیم پس چه آثاری هستند؟ ما در این مقاله سعی داریم به بررسی و معرفی بهترین بازی‌های co op در گیم پس بپردازیم. اگر شما هم از علاقه‌ مندان بازی‌های گیم نت هستید مقاله زیر را از دست ندهید.

شما می توانید برای خرید اکانت گیم پس به اورجسل مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های co op در Game Pass

در مقاله معرفی بهترین بازی‌های co op در گیم پس از بازی It Takes Two و Minecraft گرفته تا Lego Star Wars: The Skywalker Saga بررسی می‌کنیم. در ادامه مقاله این به معرفی بهترین بازی‌های Coop در گیم پس، پس خواهیم پرداخت.

بازی Minecraft:

در مقاله معرفی بهترین بازی‌های co op در گیم پس ماینکرفت را می‌توان به سختی معرفی کرد و تقریبا هر فردی که با دنیای مجازی در ارتباط است، با این بازی‌ها آشنایی دارد. بازی Minecraft که برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و ایده‌های خود را حول محور زنده ماندن و ساخت سازه‌های مختلف چید.

شما کار خود را به عنوان یک شخصیت تازه کار و فارغ از هر گونه منابع شروع کرده و وظیفه دارید با جمع آوری منابع و درست کردن آیتم‌های متفاوت، یک سرپناه برای خود جور کرده و از شر کریپرها (موجودات زامبی مانند و مانند آن) در امان بمانید.

ماینکرافت آنقدر بزرگ است که حتی پس از یک تجربه ۱۰۰ ساعته، باز هم موارد جدیدی برای کشف کردن در داخل خودش دارد و در نتیجه در مقاله معرفی بهترین بازی‌های coop گیم پس این بازی، بازی خوب و سرگرم‌کننده‌ای است.

اما نکته قابل توجه جالب که تقریبا تمام کارهای موجود در این بازی را می‌توانید در حالت Co-op هم تجربه کنید. شما قادر هستید به همراه دوستان خود به دنیای بیکران خلق شده توسط استودیو Mojang قدم بگذارید و به گونه‌ای با آن‌ها زندگی خود را آغاز یا ادامه دهید.

 بازی co-op ماینکرافت

بازی It Takes Two:

جدیدترین ساخته‌ی سازندگان بازی A Way Out است که یک اثر تعاملی بسیار خوب به حساب می‌آید. این بازی داستان یک زن و شوهر را روایت می‌کند که پس از ناراحت شدن دختر آن‌ها از خبر طلاقشان، تبدیل به عروسک می‌شوند.

در بازی It Takes Two نبوغ آثار شرکت انیمیشن سازی پیکسار (Pixar) به چشم می‌خورد. در واقع این بازی یک داستان عمیق و بامزه را روایت می‌کند که در کنار آن، مانند یک کتاب روان‌شناسی خودیاری می‌تواند کمک کننده باشد. همه این‌ها صرفا یک چشمه از این بازی است و It Takes Two چیزی بیشتر از این‌ها است. این بازی آن‌قدر خوب است که راهی جز قرار دادن آن در صدر لیست بهترین بازی های co-op نداشتیم.

It Takes Two Impresiones 00 02032021.jpg

بازی Unravel 2:

بازی Unravel که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و به خودی خود یک ویدیو گیم فوق‌العاده بود. اما استودیو Coldwood Interactive سعی کرد با نسخه دوم ویژگی‌های بیش‌تری را به مجموعه خود اضافه کند. نتیجه به بازی Unravel 2 تبدیل شد که با اضافه کردن یک شخصیت کاموایی دیگر میزبان عناصر Co-op تبدیل شده بود.

شما و دوستانتان در بازی Unravel 2 کنترل دو شخصیت کاموایی عروسکی را به دست می‌گیرید که توسط یک نخ کاموایی به یکدیگر متصل شده‌اند. حال این دو با همکاری هم از سد موانع و پازل‌ها عبور می‌کنند تا ماجرای خودشان را به سرانجام برسانند. این دو شخصیت کاموایی آنقدری جذاب هستند و شیمی جذابی بین خود دارند که تا آخرین لحظه محو تماشای آن‌ها خواهید بود.

اما اجازه ندهید گرافیک و فضای دوستانه و کارتونی Unravel 2 شما را فریب‌ دهد؛ چرا که این بازی می‌تواند حسابی برای شما چالش برانگیز باشد. بخش بزرگی از این چالش مربوط به شرایطی است که باید با همکاری با دوست خود از پس پازل‌ها عبور کنید و وارد مرحله بعد شوید.

Unravel Two Banner 1

بازی Human Fall Flat:

اگر در مقاله معرفی بهترین بازی‌های Coop گیم پس به دنبال اثری باشید که برای جمع‌های دوستانه و خندیدن دور هم مناسب باشد، گزینه‌های زیاد بهتری از Human Fall Flat نخواهید داشت. یک بازی پازل محور با فیزیک عجیب که گیمرها را با پازل‌های دشوار و به دور از منطق یک عقل سالم تنها می‌گذارند.

بازی Human Fall Flat بخش بزرگی از جذابیت خودش را مدیون فیزیک متمایز شخصیت‌هایش است. شخصیت‌های قابل کنترل موجود در این بازی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که انگار فارغ از هر گونه مفصل و استخوانی هستند و تعادل ندارند و فوق‌العاده بامزه به نظر می‌رسند.

Human Fall Flat 3

بازی Army of Two:

بازی Army of Two که جزو آثار Underrated به شمار می‌رود و هیچ گاه به اندازه لیاقت خودش توجه دریافت نکرده است. یک شوتر سوم شخص با پشتیبانی از حالت Co-op هستند که به دوران نسل هفتم کنسول‌های خانگی برمی‌گردد. در حالی که تجربه این بازی به صورت تک نفره ممکن است، پیشنهاد می‌کنیم که به اتفاق یکی از دوستان خود به سراغ این بازی بروید.

بازی Army of Two در کنار گیم‌پلی پر زد و خورد خود، توجه مضاعفی به روایت و داستان دارد و وقایع خودش را حول مسائل نظامی ایالات متحده تعریف می‌کند و گرافیک این بازی با توجه به زمان عرضه‌اش کمی تاریخ مصرف گذشته به نظر می‌‌آید اما در زمینه گیم‌پلی و داستان هنوز هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

این بازی هم جزئی از سرویس EA Play است و صرفا برای کاربران اشتراک گیم پس آلتیمیت در دسترس قرار دارد.

  ArmyOfTwo Hero

Back 4 Blood:

اگر به شوترهای شلوغ و هدف گرفتن مغز پوسیده زامبی‌ها علاقه دارید، باید بازی Back 4 Blood را در اولویت‌ بازی‌های خود قرار دهید. اثری که توسط بخشی از سازندگان سری Left 4 Dead توسعه داده شده است و دنباله معنوی آن نیز به شمار می‌رود. هدف اصلی گیمر در Back 4 Blood مقابله با زامبی ‌ها، زنده ماندن و کار هماهنگ با هم تیمی‌هایتان است.

بازی Back 4 Blood به عنوان یک Horde-Shooter جذاب شما را در قالب یک تیم چهار نفره قرار داده و سپس لشگری از زامبی ‌های ریز و درشت را به سمت‌تان حمله ور می‌کند. هرچند که تجربه این بازی به صورت تک نفره و به همراه هوش مصنوعی انجام می‌شود، اما شکار زامبی‌ها در کنار رفقا لذت مضاعف و بیشتری دارد.

ss d1dd37753fea0e6c53d13e312db2c472adb297a3.jpg

A Way Out:

در مقاله معرفی بهترین بازی‌های co op در گیم پس باید به بازی a way out نیز پرداخته شود. برخلاف بیش‌تر آثار موجود در لیست بهترین بازی‌های Co-op گیم پس که می‌توانید آن‌ها را به صورت تک نفره به سرانجام برسانید، بازی A Way Out ایده دیگری دارد که برای تکمیل داستان آن «حتما» به یک بازیکن دیگر نیز نیاز دارید. استودیو Hazelight به عنوان یکی از بهترین توسعه دهنده‌های آثار Co-op، بیش‌تر معروفیت خودش را به این اثر عالی مدیون است.

داستان بازی A Way Out در مورد دو زندانی با نام‌های لئو و وینسنت است که قصد دارند از زندانی که در آن هستند فرار کنند. اما روند فرار از زندان به این سادگی‌ها نیست و این دو برای تکمیل هدف خودشان، به یکدیگر نیاز دارند. شما و دوست‌تان کنترل لئو و وینسنت را به دست گرفته و با گذر از موانع و پازل‌ها، روند داستان را دنبال خواهید کرد.

اثر مورد بحث به عنوان یک اکشن ادونچر سوم شخص، کار خود را در تنش گیم ‌پلی و داستان به خوبی انجام می ‌دهد و می‌تواند برای چند ساعتی هم که شده مخاطب را از شدت هیجان روی لبه صندلی نگه دارد.

بازی co-op

سخن آخر:

بازی کردن و بازی‌ های رایانه‌ای یکی از بهترین سرگرمی‌های موجود هستند که امروزه به خصوص در نوجوانان و جوانان طرفداران زیادی را پیدا کرده‌اند. ما در مقاله بالا سعی داشتم به بررسی و معرفی بهترین بازی‌های co op در گیم پس بپردازیم. با تشکر از توجه شما عزیزان.

نظرات (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی در تلگرام