بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی

در این مقاله سعی داریم تعدادی از نرم‌ افزار های معروف یادگیری آنلاین زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم و ویژگی‌های آنها را برای شما تشریح کنیم. برخی از آنها نرم‌ افزارهای معروفی هستند که احتمالا اسامی آن‌ها را شنیده‌اید. برخی هم ناشناخته‌تر هستند ولی قابلیت‌های منحصر به‌ فرد و ویژه‌ای دارند که آن‌ها را از بقیه متمایز می‌کند.

برای یادگیری زبان انگلیسی، انتخاب بهترین نرم‌افزار بستگی به سبک یادگیری، اهداف آموزشی و ترجیحات شما دارد. هر یک از نرم‌افزارها مزایا و معایب خود را دارند. برای انتخاب بهترین نرم‌افزار، باید تعیین کنید که چه نوع یادگیری برای شما مؤثرتر است. این در حالی است که برخی از دوره‌ها ممکن است به اندازه کافی جامع نباشند.

بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی در پلتفرم‌های مختلف بستگی به معیارها و نیازهای شما دارد.دانلود و استفاده از این نرم افزارها معمولا رایگان است و بعضی از آنها برای ارئه خدمات ویژه خود ممکن است از شما پول بخواهند.

بهترین اپلیکیشن‌ های آموزش زبان انگلیسی

Memrize

photo 1402 01 27 23.05.36

این نرم‌افزار با تکیه بر تکنیک‌های مدرن آموزش، واژگان و عبارات انگلیسی را به نحوی هوشمندانه در ذهن مخاطب حک می‌کند به‌ شکلی که تا زمانی طولانی در حافظهٔ شخص بمانند. سوال‌ها و کوییزهای جالبی در این نرم‌افزار یادگیری زبان انگلیسی مطرح‌ شده‌اند و ازنظر جنبه‌ های فان و سرگرمی نیز بسیار خلاقانه ظاهر شده‌اند.

برای شروع، کاربران می‌توانند از بین ۲۳ زبان مختلف، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنند. سپس با انتخاب دوره‌های مختلف، می‌توانند با استفاده از روش‌های متنوعی مانند کارت‌های حافظه، بازی‌های آموزشی و ویدیوهای آموزشی، زبان مورد نظر خود را یاد بگیرند.

برای استفاده از قابلیت های پریمیموم این برنامه میتونید از اینجا اقدام به خرید اکانت کنید.

Duolingo

photo 1402 03 12 12.06.57

روش کار دولینگو و نرم افزارهای مشابه آن بر اساس ترجمه کلمات و جملات از زبانی به زبان دیگر است. یعنی اینکه فرض می‌شود شما به یک زبان تسلط کامل دارید و بر مبنای آن، می‌توانید زبان دیگری را یاد بگیرید.

دولینگو یک زبان را به صورت موضوعی به شما یاد می‌دهد. یعنی درس‌های اول مربوط به سلام و علیک کردن یا اسم میوه‌ ها هستند و موضوعات پیچیده‌تر مثل تکنولوژی یا سیاست در درس‌های آخر ظاهر می‌شوند.

هر دوره شامل مراحل کوتاه و جذابی است که شامل گفتار، نوشتار، شنیدار و خواندن است. درس‌ها با تکرارهای مکرر و تصاویر جذاب تدریس می‌شوند. همچنین امکان مکالمه با هوش مصنوعی وجود دارد. این را می‌توانیم بهترین نرم افزار آموزش زبان معرفی کنیم.

برای استفاده از قابلیت های پریمیموم این برنامه میتونید از اینجا اقدام به خرید اکانت کنید.

 Basic English – ESL Course

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی English Basic – ESL Course از آن دسته اپلیکیشن‌هایی است که به‌طور همزمان بر چهار مهارت مکالمه، شنود، واژگان و درک مطلب متمرکز است و برای پایه‌های مبتدی، متوسط و پیشرفته طراحی شده است.

دروس ارائه‌ شده شامل تصویر، اسلاید، فایل‌های صوتی و آزمون می‌باشند و برای زبان‌آموزان مبتدی تا متوسط طراحی شده‌اند. همچنین می‌توانید برای هر درس، نکات موردنظرتان را در خود اپلیکیشن وارد کنید تا همیشه به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

Hello English

f e02bfb96 bf14 4308 a111 559bca2c1703

هلو انگلیش شامل 475 درس، 10،000 کلمه، و 1،000 عبارت است. با استفاده از این برنامه، می‌توانید مهارت‌های خواندن، نوشتن، گفتاری و شنیداری خود را بهبود بخشید. برنامه Hello English شامل تمرین‌های متنوعی است که شامل تمرین‌های گرامری، تلفظ، واژگان، و تمرین‌های شنیداری و خواندنی می‌شود.

Elevate

app20of20the20day20elevate 1467422265380 9313146 ver1.0

Elevate یک اپلیکیشن آموزشی است که مهارت‌های شخصی و ذهنی را تقویت می‌کند. این اپلیکیشن از طریق بازی‌های ذهنی، مقالات تخصصی و تمرین‌های روزانه، کاربران را در زمینه‌های مثل مطالعه، نگارش، حافظه، ریاضی و انگلیسی بهبود می‌بخشد.با برنامه‌های شخصی‌سازی شده بر اساس علاقه‌ها و نیازهای هر فرد، Elevate بهترین نرم افزار آموزش زبان از طریق ارتقاء مهارت‌های تفکری و تحلیلی می‌باشد.

برای استفاده از قابلیت های پریمیموم این برنامه میتونید از اینجا اقدام به خرید اکانت کنید.

Busuu

1200x600wa

روش کار بوسو، آموزش آنلاین زبان انگلیسی به صورت کاربردی است. فایل‌های صوتی و ویدیویی مختلف موجود در آن به تقویت مهارت‌های صحبت کردن (Speaking) و گوش کردن (Listening) شما کمک می‌کنند و برای تلف نشدن وقت شما، در ابتدای کار امکان تعیین سطح آنلاین هم وجود دارد.

شما می‌‎توانید به صورت رایگان از فلش کارت‌های بوسو استفاده کنید اما برای استفاده از امکانات دیگر سایت از جمله صحبت کردن با افراد بومی، باید مبلغی پرداخت کرده تا از خدمات Premium آن استفاده کنید.

برای استفاده از قابلیت های پریمیموم این برنامه میتونید از اینجا اقدام به خرید اکانت کنید.

Monkey Junior

زبان انگلیسی

با استفاده از برنامه Monkey Junior، کودکان می‌توانند به صورت بازی‌های آموزشی، مهارت‌های خواندن و نوشتن زبان انگلیسی را یاد بگیرند.برنامه در سه سطح متفاوت (آسان، متوسط و پیشرفته) ارائه می‌شود. همچنین، برای هر درس، چندین ویدیو در دسترس است که با توجه به سطح کودک، می‌تواند انتخاب شود. کودکان ده‌ساله و کوچکتر می‌توانند بااستفاده از اپلیکیشن Monkey Junior بیش از ۲ هزار کلمه‌ی انگلیسی را به‌همراه تلفظ صحیح یاد بگیرند.

HiNative

HiNative QA App for Language Learning Premium Cover

این برنامه از سراسر جهان، امکان پرسش و پاسخ درباره زبان، فرهنگ و رسوم کشور دیگر را فراهم می‌کند. با ارسال سوالات خود، از نیتیوها کمک می‌گیرید و مهارت‌های شنیداری و گفتاری خود را تقویت می‌کنید.

همچنین می‌توانید به دیگران در یادگیری زبان‌های خارجی کمک کنید و از تبادل دانش با جامعه‌ ی بین‌المللی کمک بگیرید. بسیاری بهترین نرم افزار آموزش زبان از طریق تعامل را HiNative می‌دانند.

Rosetta Stone

Course

در رزتا استون همه‌چیز سر جای خودش است، اگر می‌خواهید گرامر یاد بگیرید به بخش گرامر می‌روید و در میان بخش‌های مختلف آن مطلب موردنظر را انتخاب می‌کنید و سپس شروع به مشاهدهٔ آن می‌کنید، اگر با ویدیو یا صوت مشکل‌ دارید می‌توانید از قسمت متنی آن استفاده کنید.

استفاده از خدمات Rosetta Stone مجانی نیست. تنها امکانی که به شما داده می‌شود این است که مدت محدودی به صورت دمو (آزمایشی) از آن استفاده کنید و پس از آن باید به صورت ماهیانه یا سالیانه حق اشتراک پرداخت کنید.

English Conversation Practice

اپلیکیشن English Conversation Practice یکی دیگر از بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی است که به‌طور ویژه بر تقویت مکالمه تمرکز دارد. در این اپلیکیشن می‌توانید به بیش از هزار مکالمه با لحجه‌ی انگلیسی‌آمریکایی در دسته‌بندی‌های متنوع دسترسی داشته باشید.

در آخر میتوان گفت انتخاب بهترین نرم‌ افزار آموزش زبان بستگی به اهداف، سبک یادگیری و ترجیحات فردی شما دارد. هرکدام از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های معرفی شده، ویژگی‌ ها و مزایای خاص خود را دارند.

در این راه بهتر است برای افزایش توانایی خود به‌خصوص در مهارت‌های صحبت کردن و نگارش از مدرس‌های مجرب کمک بگیرید و در کلاس شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پشتیبانی در تلگرام