بهترین های فیلم و سریال در آمازون پرایم

آمازون پرایم یک سرویس اشتراکی پولی از زیر مجموعه‌ های کمپانی بزرگ و چندملیتی آمازون است. سرویس‌ های آمازون در کشورهای بسیاری فعال است و شامل خدماتی چون تحویل کالا، پخش موسیقی، ویدئو، کتاب صوتی، فیلم و سریال و بازی است. آمازون پرایم فعالیت خود را از 2 فوریه 2005 در آمریکا آغاز کرد و  امروزه بیش از 200 میلیون نفر در سراسر دنیا، اشتراک شبکه آمازون پرایم را دارند.

‌فیلم و سریال های آمازون پرایم از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین محصولات در دنیای مدرن امروزی هستند. این پلتفرم برنامه‌ های بزرگی برای موفقیت دارد و این امر را می‌توانیم از انتخاب هوشمندانه‌ اش در این محصولات بفهمیم. در این مقاله با چند عنوان از محبوب‌ترین فیلم و سریال های Amazon Prime آشنا می‌شویم.

The Grand Tour

TheGrandTourSeasonThreeLARGE

تور بزرگ یک محصول بسیار ارزشمند بین فیلم وسریال های آمازون است که تماشای آن نه فقط به عاشقان دنیای اتومبیل ها بلکه تمام عاشقان هیجان و ماجراجویی به شدت توصیه میشود. تور بزرگ که دوباره سه مجری مشهور برنامه “تخت گاز” را دور هم جمع کرده، میزبان دیوانه وارترین جاده های دنیا و خودروهای جذابی است که توسط آنها آزمایش میشوند. جرمی کلارسون و جیمز می در کنار ریچارد هموند به شکل بسیار موفقی توانسته اند یک مستند بسیار جذاب را تولید کنند که یک لحظه هم از نفس نمی افتد.

Manchester By The Sea

manchester by the sea

«منچستر بای د سی» یکی از بهترین فیلم‌ های درام سال‌های اخیر محسوب می‌شود. کیسی افلک در این فیلم نقش مردی را بازی می‌کند که پس از از دست دادن فرزندانش، جدایی از همسرش و مرگ ناگهانی برادرش (کایل چندلر) در یک تصادف غم‌انگیز، از برادرزاده نوجوانش مراقبت می‌کند. او برای ایفای این نقش جایزه اسکار را به دست آورد. «منچستر کنار دریا» یک اثر قدرتمند در باب غم، گناه و مسئولیت است و بهترین عملکرد دوران کاری افلک را به نمایش می‌گذارد.

The Boys 

OS0f0lM

همیشه در فیلم و سریال های ابرقهرمانی تلفات انسانی ای که حین جنگ ابرقهرمانان برای نجات دنیا با دشمنان صورت میگیرد نادیده گرفته میشود. تا این حد که انگار اصلا اتفاقی رخ نداده است. اما مخاطب چند دقیقه قبل تر تخریب شدن آسمان خراش ها را توسط این نیروها به چشم دیده است. “پسران” نه تنها جواب تمام سوالات بالا را میدهد بلکه پا را فراتر از این میگذارد و دنیای تاریکی که را ابرقهرمان میسازند نشان میدهد. در این دنیا اگر قرار باشد گروهی تروریستی برای مقاصد سیاسی شکل بگیرد، نه چند ماشین سبک و اسلحه های کلاشینکف، بلکه ابرقهرمانی تروریست باشد! سریال پسران چنین دنیای کثیفی را به تصویر میکشد.

Vikings

vikings tv review

وایکینگ ها، سریالی است که تمام موارد یک سریال باکیفیت را تیک میزند. وایکینگ ها همچنین چند شخصیت بسیار باکیفیت و به یاد ماندنی دارد که امکان ندارد تا سالیان سال آنها را فراموش کنید. “تراویس فیمل” در نقش رگنار لاثبروک یکی از بهترین نقش آفرینی های تلویزیونی را به اجرا میگذارد. باعث تعجب نیست اگر تصویر او را در پس زمینه تصاویر انگیزشی شبکه های اجتماعی و پروفایل افراد ببینید.

  Borat Subsequent Moviefilm

p18898617 v h8 ac

در دنباله فیلم «بورات»، این روزنامه‌نگار قزاق با بازی ساشا بارون کوهن به ایالات متحده برمی‌گردد تا دخترش، توتار (ماریا باکالووا) را به عقد معاون رئیس جمهور وقت، مایک پنس درآورد. فیلم «بورات ۲» که به همان سبک فیلم اصلی ساخته شده، تفسیری کوبنده را درباره فرهنگ جامعه آمریکایی ارائه می‌دهد و به خاطر بازی بارون کوهن و باکالووا مورد تحسین قرار گرفته است. بازی بارون کوهن در قالب یکی از معروف‌ترین شخصیت‌هایش هم سرگرم‌کننده و هم روشنگرانه است و این فیلم را به یکی از پربیننده ترین آثار کمدی اختصاصی آمازون پرایم تبدیل می‌کند.

The Tomorrow War

The Tomorrow War 1024x576 1

فیلم مهیج «جنگ فردا» داستان یک کماندوی سابق ارتش (کریس پرت) را دنبال می‌کند که در جنگی در آینده بر علیه موجودات بیگانه مرگباری که به زمین حمله کرده‌اند، مبارزه می‌کند. این فیلم اکشن علمی‌تخیلی به کارگردانی کریس مک‌کی و با بازی ایوان استراهوفسکی و جی‌کی سیمونز علی‌رغم دریافت نقدهای متفاوت، برای پرایم ویدئو موفقیت‌آمیز بود و رکوردهای این پلتفرم را جابه‌جا کرد. پیش‌فرض علمی‌تخیلی جذاب «جنگ فردا» و صحنه‌های اکشن عالی آن را به یک اثر کاملا لذت‌بخش تبدیل کرده‌اند.

One Night In Miami

MV5BYjFiMzQxNDEtMzE1Zi00NzI4LWEzMzUtMjhmNGJkMmQyMjRiXkEyXkFqcGdeQWxpenpp. V1 QL75 UX500 CR00500281

 

یک شب در میامی یکی از بهترین فیلم‌های موجود در آمازون پرایم ویدیو و کاوشی قدرتمند درباره تنش نژادی دهه ۶۰ میلادی است.این فیلم بر اساس یک روایت واقعی، داستان ملاقات واقعی چهار چهره نمادین در تاریخ سیاه‌پوستان را دنبال می‌کند. اولین تجربه کارگردانی رجینا کینگ در سینما، یک شب در میامی وقایع ۲۵ فوریه ۱۹۶۴ در متل همپتون هاوس در اورتاون، فلوریدا را روایت می‌کند. در این داستان، کاسیوس کلی (که بعدها به نام محمد علی شناخته شد) با مالکوم ایکس، سم کوک و جیم براون در جشن پیروزی کلی بر سانی لیستون و کسب مقام قهرمانی مسابقات سنگین وزن جهان شرکت می‌کند.

Jack Ryan‎

180830 john krasinski ac 1129p

جک رایان سریالی است که به راحتی میتواند جزو بهترین سریال هایی قرار بگیرد که با موضوع تنش و تعلیق آفریده شده اند.البته درست است که این سریال جزو بهترین های تاریخ قرار نمیگیرد و سریال هم ادعایی ندارد اما نمیتوان از کیفیت بالای آن غافل شد. داستان سریال درباره یک مامور اطلاعاتی و جاسوسی است که سازندگان به خوبی موفق میشوند از دل این خلاصه داستانی که فیلم و سریال های تکراری مشابه بسیاری راجع به آن ساخته شده اند، چیز جدیدی خلق کند. همچنین نمیتوان از نقش آفرینی “جان کرازینسکی” در این سریال غافل شد که یکی از جذابیت های اصلی سریال است.

The Report

report

«گزارش» یک درام سیاسی با بازیگران ستاره‌ای مانند آدام درایور است و داستان واقعی بازپرسی به نام دنیل جونز و شکنجه‌های مظنونین به دست سیا پس از حملات ۱۱ سپتامبر را بررسی می‌کند. «گزارش» فیلمی گیرا و گاهی آزاردهنده است که به بررسی یک فصل تاریک و تلخ واقعی از تاریخ مدرن می‌پردازد که ارزش دیدن دارد. دیگر بازیگران «گزارش» انت بنینگ، تد لوین، مایکل هال، تیم بلیک نلسون و جان هام هستند.

Sound Of Metal

methode times prod web bin bcb1c94a 984d 11eb 929e 8d73842419de

«صدای متال» یکی از تحسین‌برانگیزترین فیلم‌های اختصاصی آمازون پرایم ویدیو است. این فیلم با بازی ریز احمد، اولیویا کوک، پل ریسی و لورن ریدلوف، داستان روبن، درامری را روایت می‌کند که آهسته آهسته شنوایی خود را از دست می‌دهد. این فیلم با تشریح کم‌شنوایی روبن و تاثیر آن بر زندگی و شخصیت او، نامزد شش جایزه اسکار و برنده اسکار بهترین صداگذاری و بهترین تدوین فیلم شد.

Mozart In The Jungle

a103c83da4e5196aea2d922b0b67c11c55cf18f7f29763d8bfec11ef747426b0

یکی از بهترین سریال های آمازون پرایم این سریال کمدی است. جاه طلبی، عشق، پول و موسیقی همه اینها در  کمدی Mozart In The Jungle براساس رمانی به همین نام نوشته بلر تیندال ساخته شده است. داستان از جایی شروع می شود که  رهبر ارکستر قدیمی و سالمند جای خود را به یک رهبر ارکستر جوان و خوشتیپ می دهد که درباره وقایع ارکستر سمفونیک نیویورک است، از تجربه اعضای ارکستر در زندگی حرفه ایشان نیز سخن می گوید.

Fleabag

stephanie green wedding speech idea fleabag priest phoebe wallerbridge waller bridge london 3

این سریال که به لطف موفقیت بازیگران، فیلمنامه نویس و کارگردان، شش جایزه امی را به دست آورد، در مورد داستان زنی در حدود 30 سالگی است (پل فیبی-والر) که از نام مستعار Fleabag به عنوان لقب خود استفاده می کند. این سریال در مورد رقابت فلیباگ با خواهرش، رابطه او با نامادری و دشواری هایی که در زندگی روزمره در خیابان های لندن جریان دارد، است.

Beautiful Boy

فیلم Beautiful Boy

«پسر زیبا» بر اساس داستان واقعی نیک و دیوید شف، پدر و پسری است که رابطه آن‌ها به دلیل اعتیاد نیک به مواد مخدر تیره و تار می‌شود. «پسر زیبا» با بازی استیو کارل در نقش دیوید و تیموتی شالامی در نقش نیک، یکی از بهترین آثار دراماتیک کارل است و تیموتی شالامی را به نوعی به عنوان لئوناردو دی‌کاپریو بعدی به مخاطبان معرفی می‌کند. «پسر زیبا» فیلمی احساسی است که بازیگران بااستعداد آن با تمام قدرت خود در آن بازی کرده‌اند و داستان واقعی پشت آن، این فیلم را تاثیرگذارتر می‌کند.

در پایان این مقاله با معرفی محبوب‌ترین فیلم های Amazon Prime با شما همراه شدیم. به نظر شما بهترین فیلم آمازون پرایم کدم یک از عناوین بالا است؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پشتیبانی در تلگرام