بهترین بازی های گیم پس التیمیت ۲۰۲۳

سرویس Game Pass کمپانی مایکروسافت ارزش خرید بالایی دارد. بسیاری از گیمرها ممکن است در برابر در دسترس قرار دادن مجموعه لیست بهترین بازی های گیم پس التیمیت ۲۰۲۳ خود در یک سرویس اشتراک مقاومت کنند، اما واقعیت این است که مشترکین این سرویس با پرداخت هزینه ماهانه معقول به مجموعه ای باورنکردنی از بازی های مستقل و AAA دسترسی دارند. با چنین انتخاب گیج کننده ای از عناوین شگفت انگیز، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک ارزش وقت گذاشتن یک گیمر را دارند می تواند کار دلهره آوری باشد.

از آنجایی که هزینه این بازی ها از طریق حق اشتراک پرداخت می شود، استفاده صحیح از فضای هارد دیسک یکی از مسائل اصلی در انتخاب بازی ها است. اما نگران نباشید زیرا در این لیست مجموعه ای از بهترین بازی های این سرویس را ارائه کرده ایم. توجه داشته باشید که بازی های فهرست شده در اینجا شامل بازی هایی می شوند که با اشتراک Game Pass Ultimate در EA Play ارائه می شوند.

گیم پس از چه بازی هایی پشتیبانی می کند؟

سرویس اشتراک بازی گیم پس در حال حاضر بیش از 100 مورد از بهترین بازی های آنلاین گیم پس التیمیت را پشتیبانی می کند، اما این تعداد دائما در حال تغییر است. به عبارت دیگر تاریخ و زمان خاصی برای اضافه شدن بازی های جدید به اشتراک بازی وجود ندارد.

مایکروسافت به طور مداوم لیست بازی های Game Pass را به روز می کند، اما نکته مهم اینجاست که تمامی بازی های توسعه یافته توسط استودیوهای این شرکت از جمله Mojang، Obsidian، Ninja Theory، Rare و Double Fine همیشه در این لیست خواهند بود.

لیست بهترین بازی های جدید گیم پس التیمیت ۲۰۲۳

در بیشتر موارد، Xbox با ارائه طیف گسترده ای از بازی ها در هر سبک و مدل، گیمرها را راضی نگه می دارد. اما در هر ماه بازی هایی وجود دارد که می توان آن ها را گزینه بهتری نسبت به سایر بازی ها دانست. از این میان می توان به آثاری مانند بازی های مستقل (ایندی)، آثار چندنفره اعتیادآور، بازی های AAA و عناوین فرست پارتی مایکروسافت اشاره کرد. در این ماه بازی های شگفت انگیزی به Xbox Game Pass اضافه شده است که به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

1. A Plague Tale: Innocence

در حال حاضر این بازی متنوع ترین بازی از بین بهترین بازی های گیم پس است. این گیم جذاب و زیبا به شما این امکان را می دهد که داستان آن را به خوبی و قدم به قدم تجربه کنید. و تمام اتفاقات این بازی را ببینید. Plague Tale: Innocence یک بازی بسیار خوش ساخت است، سازندگان دقیقا می دانستند چه چیزی را ارائه دهند. اگرچه سال ها از عرضه این بازی می گذرد، A Plague Tale: Innocence یکی از بهترین بازی هایی است که تا کنون ساخته شده است.

داستان جالب و محیط سخت بازی، گرد هم آمده اند تا این بازی را جذاب تر از همیشه کنند. و Plague Tale: Innocence برای افرادی مناسب است که فقط می خواهند یک بازی جذاب داستانی را تجربه کنند و از پیچیدگی داستان خوششان نمی آید. پس اگر جزو گیمرهای ایکس باکس هستید، بازی A Plague Tale: Innocence را از دست ندهید.

برترین های گیم پس - اورجسل

Among Us .2

معمولا افراد کمی بازی های مستقل را جدی می گیرند. باور کنید یا نه، این بازی ها مانند هر بازی AAA دیگری جذاب و دوست داشتنی هستند. در همین حال، Among Us یکی از عناوین اصلی مستقل است و خوشبختانه در Game Pass مایکروسافت نیز موجود است.

داستان این بازی درباره گروهی از فضانوردان و دانشمندان است که در یک کشتی جهنمی به دام افتاده اند. اما داستان به همین جا ختم نمی شود و هیولایی در بین شما وجود دارد که هیچکس هویتش را به طور قطع نمی داند شما باید با بازیکنان دیگر ارتباط برقرار کنید و راهی برای پیدا کردن این هیولا پیدا کنید.

چیزی که Among Us را به یکی از بهترین بازی های گیم پس ۲۰۲۳ تبدیل می کند، سهولت گرافیک و گیم پلی آن است. علاوه بر این، این بازی از کراس پلتفرم پشتیبانی می کند و می توانید Among Us را با کمک سایر دوستان تجربه کنید. در پایان باید اذعان کرد که همه چیز در این بازی دست به دست هم داده تا ان را به یک بازی سرگرم کننده ی جذاب تبدیل کند.

برترین های گیم پس - اورجسل

3. Citizen Sleeper

باید اعتراف نمود که محبوبیت بازی های نقش آفرینی به اوج خود رسیده است. Citizen Sleeper یکی از آن بازی هایی است که هرگز به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفت. ولی این موضوع به این معنی نیست که این بازی بد است. Citizen Sleeper یک بازی خارق العاده با عناصر فانتزی است که در دنیایی عجیب اتفاق می افتد. در دنیای عجیب این بازی که یکی از بهترین بازی های گیم پس التیمیت است، جهان توسط نظام سرمایه داری ویران شده و اقشار ضعیف جامعه همدیگر را می کشند.

قسمت داستانی این بازی، اکثریت محتوای Citizen Sleeper را تشکیل می دهد. همچنین در این روند بازی با مکانیزم هایی مواجه خواهید شد که تا به حال ندیده اید. این بازی یک بازی جذاب و قابل احترام است، اما ممکن است برای همه جذاب نباشد. پس از این همه توضیحات، اگر با گیم پلی مستقل و اعتیادآور مشکل ندارید، از این بازی دیدن کنید.

برترین های گیم پس - اورجسل

4. Crusader Kings III

همه ما می دانیم که بازی های استراتژی چقدر هیجان انگیز و شگفت انگیز هستند. Crusader Kings III تاکنون توانسته تصویری جذاب از دنیای بازی های استراتژیک ترسیم کند و گزینه ای است که همه باید آن را تجربه کنند. Crusader Kings III محصول سال 2020 است، بنابراین با گذشت زمان بازی به چیزی تبدیل شده است که کاربران انتظار دارند و تجربه آن هرگز کم نمی شود.

این بازی برای افرادی مناسب است که از انجام بازی هایی مانند Civilization خسته شده اند. این بازی شما را در یک جنگ صلیبی در قلب قرون وسطی قرار می دهد. شما می توانید بازی را کنترل کنید و به پادشاهی ظالم تبدیل شوید. اما خشونت همیشه جلوی شما نیست. Crusader Kings III به شما امکان می دهد روابط دیپلماتیک خود را گسترش دهید و یک امپراتوری قوی بسازید.

برترین های گیم پس - اورجسل

5. Dead Cells

با خرید این بازی در هر صورت، تجربه یک بازی هیجان انگیز را از دست نخواهید داد. Dead Cells یکی از آن بازی هایی است که هرگز آسان به نظر نمی رسد. این بازی تا حد امکان به صورت منطقی تجربه یک بازی عالی را برای شما فراهم می کند. در دنیای این بازی به پلتفرمری برخورد کرده اید که کار خود را به صورت خلاقانه ای تزئین کرده است.

سلول های مرده برای کسانی که می خواهند خود را به چالش بکشند مناسب است. به طور کلی هر شخصی می تواند از این بازی که یکی از بهترین بازی های گیم پس ۲۰۲۳ است لذت ببرد. مخصوصا برای کسانی که به دنبال یک بازی کاملا متفاوت هستند، می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

برترین های گیم پس آلتیمیت - اورجسل

اولین چیزی که به محض تجربه این بازی متوجه خواهید شد گرافیک فوق العاده آن است. این گرافیک فانتزی، همراه با موسیقی متن و جلوه های بصری، با هم متحد شدند تا Dead Cell را بسازند که همه باید حداقل یک بار از آن بازدید نمایند و آن را تجربه کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پشتیبانی در تلگرام