استفاده از شماره مجازی گوگل ویس برای واتساپ

سرویس شماره مجازی گوگل ویس به طور معمول برای کاربران خانگی و تجاری استفاده می‌شود. آن‌را می‌توان در صنایع مختلف مانند فروش آنلاین، خدمات مشتریان، تماس‌های تجاری و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده کرد.

Google Voice شامل یک سرویس شماره مجازی است که توسط شرکت Google ارائه می‌شود. این سرویس به کاربران امکان می‌دهد تا یک شماره تلفن مجازی را برای مکالمات تلفنی، پیامک و سرویس‌های مرتبط دیگر استفاده کنند. با Google Voice، کاربران می‌توانند یک شماره تلفن تجاری، شخصی یا شماره‌های جایگزینی را دریافت کنند و به راحتی به آن‌ها انتقال دهند.

بدلیل تحریم‌های اعمال شده از سوی سایت‌ ها و سرویس‌های مختلف، کاربران ایرانی برای دسترسی به این سرویس‌ ها، اقدام به راه اندازی گوگل ویس می‌کنند. با استفاده از این سرویس، شما یک شماره واقعی و ثبت شده در آمریکا را در اختیار دارید. می‌توانید به عنوان یک شماره صحیح در هر برنامه، سایت و خدمات اینترنتی‌ای و غیر اینترنتی استفاده کنید.

امکانات قابل استفاده از Google Voice:

  • امکانات پیشرفته: Google Voice امکاناتی مانند امکان انجام تماس‌های گروهی، ارسال پیام‌های صوتی، اشتراک‌گذاری موقعیت جغرافیایی، تنظیم پاسخ‌های خودکار و غیره را نیز دارا می‌باشد.
  • شماره تلفن اختصاصی: با استفاده از Google Voice، شما می‌توانید یک شماره تلفن اختصاصی دریافت کنید که با آن می‌توانید تماس‌ها را دریافت و انجام دهید، بدون اینکه نیاز به استفاده از شماره تلفن اصلی خود داشته باشید. این مورد بسیار مفید است مخصوصاً در مواقعی که نمی‌خواهید شماره تلفن اصلی خود را به اشتراک بگذارید.
  • ارسال و دریافت پیام‌های متنی: با گوگل ویس می‌توانید پیام‌های متنی به دیگران ارسال و از آن‌ها دریافت کنید، مشابه ارسال پیام‌های متنی از طریق شبکه‌های مخابراتی معمولی.
  • تماس‌های VoIP: این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا از طریق اتصال اینترنتی تماس‌های صوتی VoIP برقرار کنید. این می‌تواند هزینه‌های تماس را کاهش داده و به شما اجازه می‌دهد تا حتی در مناطقی که پوشش شبکه موبایل ضعیف است، از تماس‌ها استفاده کنید.
  • فکس (Fax): با گوگل ویس می‌توانید اسناد را به صورت فکس ارسال و دریافت کنید. این امر برای موارد کاری و ارتباط با سازمان‌ها می‌تواند مفید باشد.
  • مدیریت جعبه‌ی ورودی پیام‌ها: Google Voice ابزارهایی برای مدیریت پیام‌های ورودی ارائه می‌دهد. می‌توانید پیام‌ها را دسته‌بندی کرده، به عنوان خوانده شده یا نشده علامت بزنید و اقدامات دیگری انجام دهید.

google voice 800x400 1

برای خرید شماره مجازی گوگل ویس می‌توانید به فروشگاه سایت ما مراجعه کنید و این محصول را مشاهده کنید.

از پرکاربردترین موارد استفاده از گوگل ویس (Google Voice) یا شماره مجازی گوگل، استفاده در واتساپ می‌باشد.
شما هم شاید تا به‌حال خواسته باشید که از خط گوگل ویس در واتساپ شخصی خود استفاده کنید، ولی مدتی است که متاسفانه زمانی که شما درخواست کد ورود به واتساپ را می‌فرستید، بدلیل یک سری حساسیت‌های ایجاد شده برای شرکت واتساپ، این شماره‌ها را قبول نمی‌کند و کد تأیید را به شماره‌ گوگل ویس ارسال نمی‌کند درنتیجه برای دریافت کد حتماً باید از طریق تماس کد را دریافت کنید.

 ساخت اکانت واتساپ با گوگل ویس:

در این مقاله میخواهیم با یک راه حل ساده جهت ایجاد اکانت واتساپ با استفاده از Google Voice برای شما توضیح داده می‌شود.

  • نصب و فعال‌سازی سرویس تغییر آی‌پی: ابتدا نرم‌افزار Windscribe را دانلود کنید و به سرور آمریکا متصل شوید. توصیه می‌شود از وی‌ پی‌ ان‌ های دیگر استفاده نکنید.
  • موقعیت مکانی (GPS) خود را خاموش کنید.
  • تنظیمات Google Voice: وارد نسخه تحت وب Google Voice شوید. سپس به قسمت تنظیمات بروید و تغییرات مورد نیاز را انجام دهید.
  • استفاده از وی‌پی‌ان: پس از اطمینان از تنظیمات و فعالیت وی‌پی‌ان، وارد اپلیکیشن واتس‌اپ شوید و درخواست کد تایید را از طریق تماس با Google Voice ارسال کنید.تایید کد: پس از درخواست تماس و دریافت کد تایید از Google Voice، کد را در اپلیکیشن واتس اپ وارد کنید.

Screenshot 1402 12 09 at 12.44.03

  • تایید کد: پس از درخواست تماس و دریافت کد تایید از Google Voice، کد را در اپلیکیشن واتس اپ وارد کنید.وارد اپلیکیشن واتساپ بشوید و شماره گوگل ویس خود را در واتساپ وارد کنید و کد ورود به واتساپ را درخواست دهید.
  • دو حالت امکان دارد پیش اتفاق بیفتند:
    حالت اول: کد برای شما فرستاده می‌شود.
    حالت دوم: کد ارسال نمی‌شود و گزینه تماس با من را به شما نشان می‌دهد، روی گزینه تماس با من کلیک کنید، با شما تماس گرفته می‌شود و کد برای شما خوانده خواهد شد.
  • کد را در واتساپ خود وارد کنید و به راحتی وارد اکانت شوید و از سرویس استفاده نمایید.

توجه:

در صورتی که سه بار یا بیشتر درخواست کد تایید را ارسال کنید و تماس برقرار نشود، واتس اپ ممکن است شماره شما را به عنوان یک شماره اسپمر تشخیص دهد و تماس‌های آینده را ممنوع کند.

استفاده از شماره مجازی گوگل ویس برای واتساپ

واتساپ یکی از سرویس هایی است که می‌شود شماره مجازی گوگل را در آن استفاده کرد. شما می‌توانید همچنین برای اینستاگرام، اپل آیدی، تلگرام، فیسبوک و… استفاده کنید و خط را در اختیار کامل داشته باشید.

به یاد داشته باشید به محض اینکه اکانت گوگل ویس خود را دریافت کردید، حتماً اطلاعات امنیتی شامل: پسورد و ریکاوری ایمیل را از بخش تنظیمات تغییر بدهید تا دسترسی آن فقط و فقط در مالکیت شما باشد.
از طریق این لینک نیز میتوانید اکانت گوگل ویس سفارش دهید و به صورت آنی تحویل بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پشتیبانی در تلگرام