استفاده از اسپاتیفای در تلویزیون هوشمند

امروزه پخش موسیقی در تلویزیون‌های هوشمند به یک بحث جنجالی تبدیل شده است. احتمالاً این سؤال هم پیش آمده که آیا استفاده از اسپاتیفای در تلویزیون‌های هوشمند یا برنامه‌های دیگر موسیقی مانند: apple music، pandora  و amazon music امکان پذیر است؟

اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریم موزیک است که خبر ارائه موسیقی‌های خود را در تلویزیون‌های هوشمند منتشر کرده است. اتصال اسپاتیفای به تلویزیون نیاز به انجام مراحلی دارد که در ادامه توضیحاتی را در رابطه با این موضوع ارائه می‌دهیم. اگر مشتاق کسب اطلاعات درباره این موضوع هستید، تا انتها همراه ما باشید.

ویژگی‌ها و کاربردهای اسپاتیفای

حجم بالایی از پادکست‌ها، ویدئوها و آهنگ‌های اسپاتیفای در اختیار کاربران این پلتفرم قرار می‌گیرند. همچنین یکی از دلایل اصلی محبوبیت این برنامه سادگی و رایگان بودن آن است؛ بنابراین کاربرد زیادی در زندگی افراد علاقه‌مند به موسیقی پیدا کرده است.

نسخه پرمیوم اسپاتیفای از قابلیت‌های بی نظیر دیگری نیز برخوردار است. حذف تبلیغات، ساخت پلی لیست شخصی، کیفیت پخش بالای موزیک، دیتابیس کامل، پلی لیست هوشمند، آرشیو ۳۵ میلیونی، معرفی آلبوم‌های مورد علاقه خود به دیگران و اشتراک گذاری موزیک از جمله قابلیت‌های نسخه پرمیوم اسپاتیفای هستند.

نسخه رایگان و پرمیوم اسپاتیفای در کامپیوتر، لپ تاپ و تلفن همراه قابل استفاده هستند؛ اما بسیاری از افراد گمان می‌کنند که استفاده از اسپاتیفای در تلویزیون هوشمند ممکن نیست. این گمان اشتباه است و نسخه اسپاتیفای در تلویزیون نیز قابل اجرا است.

آیا تمامی تلویزیون‌های هوشمند با برنامه اسپاتیفای سازگار هستند؟

جواب این سؤال منفی است؛ زیرا در برخی موارد استفاده از اسپاتیفای در تلویزیون هوشمند با برخی از برندها سازگاری ندارد و این قابلیت را پشتیبانی نمی‌کند. اگر شما هم در این موقعیت قرار گرفتید، نگران نباشید؛ چون این مشکل برطرف می‌شود. زمانی که قادر به دریافت spotify tv  نبودید، یک راه‌حل عالی پیش روی شما قرار دارد که می‌توانید برای هر نوع تلویزیونی استفاده کنید.

Spotify music را دانلود و در درایو USB ذخیره کنید. تمامی تلویزیون‌های هوشمند مجهز به پورت USB برای پخش فایل‌های خود هستند. شما می‌توانید به وسیله پورت تلویزیون، موسیقی مورد علاقه خود در اسپاتیفای را از طریق USB Stick در تلویزیون پخش کنید. از این طریق استفاده از اسپاتیفای در تلویزیون هوشمند راحت‌تر می‌شود.

دانلود آهنگ‌های اسپاتیفای از طریق Audfree Spotify Music Downloader انجام می‌شود تا قفل فرمت این برنامه بشکند. برای تبدیل و دانلود اسپاتیفای به فرمت‌های mp3، wav و flac در تلویزیون، این برنامه حرفه‌ای مناسب است؛ زیرا از این طریق می‌توانید موسیقی‌ها و پادکست‌های اسپاتیفای را بدون نیاز به نصب برنامه در تلویزیون پخش کنید.

play spotify music on tv
استفاده از اسپاتیفای در تلویزیون‌های هوشمند از طریق USB شامل مراحل زیر می‌شود:
  • ابتدا آهنگ‌های اسپاتیفای را در audfree spodable وارد کنید.
  • موسیقی مورد نظر خود را که می‌خواهید در تلویزیون پخش کنید، در برنامه پیدا کنید. سپس موسیقی را در فضای خالی audfree spodable کپی کنید.
  • در مرحله بعدی فرمت خروجی آهنگ را در تلویزیون تنظیم کنید.
  • روی نماد منو در نوار کناری سمت راست برنامه کلیک کنید تا فرمت خروجی موسیقی تنظیم شود. در قسمت تنظیمات پاپ اپ می‌توانید فرمت خروجی موزیک اسپاتیفای را روی mp3 تنظیم کنید تا با تمامی تلویزیون‌ها هم خوانی داشته باشد.
  • در هنگام دانلود اسپاتیفای موزیک گزینه convert را انتخاب کنید تا با سرعت ۵ برابر بیشتر به صورت محلی دانلود شود.
  • برای اتصال اسپاتیفای به تلویزیون از رایانه خود، فرمت اسپاتیفای را به درایو USB انتقال دهید تا استفاده از اسپاتیفای در تلویزیون هوشمند از طریق پورت USB انجام شود.

با خرید اکانت اسپاتیفای از فروشگاه‌های معتبر، موسیقی‌های آنلاین و آفلاین زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرند که می‌توانید آن‌ها را هر زمان که خواستید در تلویزیون خود پلی کنید و از امکانات بی‌نظیر این پلتفرم برای لذت بردن از آهنگ‌های موردعلاقه‌تان لذت ببرید.

 

اتصال اسپاتیفای به تلویزیون به روش‌های مختلف

علاوه بر دانلود کردن و استفاده از پورت USB، روش‌های دیگری برای استفاده از اسپاتیفای در تلویزیون هوشمند وجود دارند. بهتر است این روش‌ها را بدانید تا اطلاعات شما در این زمینه تکمیل شود و در مواقع لزوم از آن‌ها بهره ببرید. در ادامه چند روش اتصال اسپاتیفای به تلویزیون هوشمند را معرفی می‌کنیم.

اتصال اسپاتیفای از طریق Spotify Connect به تلویزیون

Spotify Connect یکی از ویژگی‌های اشتراک پرمیوم است که تنها به مشترکین اسپاتیفای ارائه می‌شود. این ویژگی به این صورت است که موسیقی مورد نظر خود را از طریق تلفن، تبلت یا دسکتاپ به عنوان کنترل از راه دور پلی و در تلویزیون پخش می‌کنید. برای اینکه به این ویژگی دسترسی داشته باشید، تنها کافی است که آخرین نسخه اسپاتیفای را دانلود و تلویزیون را به وای فای متصل کنید.

اتصال اسپاتیفای از طریق رایانه به تلویزیون

در این روش ابتدا برنامه اسپاتیفای را روی دسکتاپ خود باز کنید. سپس موسیقی مورد علاقه خود را از لیست پخش و آلبوم انتخاب و پلی کنید. در مرحله بعدی در قسمت پایین و سمت راست اسپاتیفای، یک علامت اتصال وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید. لیستی از دستگاه‌های موجود تلویزیون در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر نام تلویزیون خود را مشاهده کردید، آن را برای خروجی اسپاتیفای تأیید کنید.

اسپاتیفای

اتصال اسپاتیفای از طریق موبایل به تلویزیون

اگر مایل به پخش آهنگ‌های متفاوت اسپاتیفای از طریق تلفن همراه خود هستید، ابتدا برنامه را نصب کنید. در مرحله دوم روی گزینه now playing در انتهای صفحه کلیک کنید. از طریق نماد دستگاه‌های موجود، تلویزیون خود را پیدا کنید. از این طریق تلفن همراه شما به تلویزیون هوشمند متصل می‌شود و می‌توانید موسیقی را پخش کنید.

نحوه فعال سازی اسپاتیفای در تلویزیون هوشمند

بعد از اینکه باور غلط شما درباره عدم استفاده از اسپاتیفای در تلویزیون را برطرف کردیم، می‌خواهیم بدانیم که نحوه فعال سازی و استفاده از اسپاتیفای در تلویزیون هوشمند چگونه است. اولین و ساده‌ترین مرحله در ابتدای این کار، نصب برنامه اسپاتیفای در تلویزیون است.

لیست تلویزیون‌های اپل، ال جی، سامسونگ، فیلیپس، سونی، آمازون فایر، روکو و اندروید در لیست پشتیبانی اسپاتیفای قرار دارد و شما می‌توانید یکی از این برندها را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که دانلود اسپاتیفای در تلویزیون اندروید در اپ استور انجام می‌شود.

مراحل نصب اسپاتیفای در تلویزیون شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ابتدا تلویزیون هوشمند خود را به یک اینترنت ثابت متصل کنید.
  • سپس تلویزیون را روشن و به کمک کنترل، دکمه home را فشار دهید تا منو دانلود شود.
  • در قسمت apps روی برنامه googel play store کلیک کرده و کلمه اسپاتیفای را در فایل‌ها جستجو کنید.
  • در صفحه بعدی که برای شما باز می‌شود، دکمه install را بزنید تا برنامه اسپاتیفای در تلویزیون شما نصب شود.
  • شما می‌توانید بعد از نصب برنامه، وارد اکانت اسپاتیفای خود شوید و آهنگ مورد علاقه‌تان را با کیفیت بسیار بالایی از تلویزیون پلی کنید.

spotify on TV

سایت برای خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای

اگر قصد خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای را دارید، می‌توانید روی فروشگاه اورجسل حساب باز کنید. ما با کمترین قیمت تمامی خریدهای شما را در حوزه اسپاتیفای، نتفلیکس و یوتیوب انجام می‌دهیم. بعد از خرید محصولات شما زیر نظر پشتیبانی تخصصی کارشناسان ما قرار می‌ گیرند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پشتیبانی در تلگرام