چگونه آهنگ را در اپل موزیک ذخیره کنیم؟

در صورتی که از کاربران آیفون باشید مطمئنا با سرویس اپل موزیک آشنا هستید. محبوب ترین سرویس پخش آهنگ کمپانی اپل که دارای آرشیوی با حدود 90 میلیون آهنگ است. با استفاده از این سرویس جذاب می توانید هر نوع آهنگی را دانلود، ذخیره و یا بر روی گوشی تلفن هوشمند خود پخش کنید.

اپل برای جذب کاربران بیشتر سعی کرده است این سرویس را علاوه بر کاربران اپل، برای کاربران اندروید و ios نیز قابل استفاده نماید. در این گزارش از سایت اورجسل با چند راهکار ساده مشخص می کنیم که چگونه اهنگ را در اپل موزیک ذخیره کنیم

آشنایی با سرویس اپل موزیک

اپل موزیک سرویسی گسترده است که می تواند فایل ها و آهنگ های صوتی سال های اخیر را برای کاربران پخش نماید. قابلیت های موجود در بخش های مختلف این پلتفرم توانسته است لذت گوش دادن به آنها را چند برابر نماید. برای استفاده بهتر از این برنامه بهتر است با قابلیت های مختلف آن بیشتر آشنا شوید.

یکی از امکانات منحصر به فردی که در اپل موزیک وجود دارد دانلود آهنگ های مختلف است. کاربران با توجه به این قابلیت و همچنین خرید اکانت پرمیوم اپل موزیک از امکان دسترسی آفلاین به فایل های موسیقی برخوردار خواهند بود.

در حقیقت با استفاده از اپل موزیک علاوه بر این که گوش دادن به آهنگ های مورد نظرتان به صورت آنلاین امکان پذیر است، در حالت آفلاین نیز می توانید به آهنگ های ذخیره شده گوش دهید. در این مقاله قصد داریم تا به این سوال پر تکرار کاربران که چگونه اهنگ را در اپل موزیک ذخیره کنیم؟ پاسخ دهیم. پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

نحوه ذخیره آهنگ در اپل موزیک چگونه است؟

برای این که بتوانید آهنگ های مورد علاقه خود را در اپل موزیک ذخیره کنید چهار روش مختلف را می توانید امتحان کنید که در ادامه در مورد هر کدام مطالبی را با شما به اشتراک می گذاریم. پس برای پاسخ سوال چگونه اهنگ را در اپل موزیک ذخیره کنیم؟ می توانید به یکی از روش های زیر این کار را انجام دهید:

1. مختص کاربران ios و اندروید

قبل از اینکه با نحوه ذخیره کردن آهنگ در اپل موزیک آشنا شوید باید فایل موسیقی مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس از انتخاب فایل مورد نظر می توانید با ADD کردن آن، اقدام به دانلود فایل نمایید. سپس برنامه را باز کرده و فایل مورد نظر را در کتابخانه خود وارد کنید. حالا دانلود فایل شروع شده و پس از اتمام شما می توانید به آهنگ مورد نظرتان به صورت آفلاین گوش دهید.

برای یافتن آهنگ دانلود شده می توانید از طریق بخش مرورگر و جستجوی برنامه به راحتی آن را بیابید. این روش می تواند سرعت دانلود فایل ها را در سیستم های اندروید و IOS افزایش دهد.

2020 4 ba8242d4 0ddd 4626 a31d 290baf5af3ce 638baf42371c6afdc8ff09e6

2. مختص کاربران مک بوک و رایانه

کاربران مک بوک و رایانه لازم است برنامه آیتونز را در سیستم خود دانلود و نصب نمایند. سپس با وارد شدن به برنامه آیتونز، فایل آهنگ و یا موسیقی مورد نظر خود را بیابید. برای دانلود فایل، لازم است آن را به قسمت کتابخانه خود منتقل کنید. در این مرحله می توانید گزینه دانلود را در مقابل فایل مورد نظرتان مشاهده کنید. با کلیک بر روی این گزینه، آهنگ مورد نظر دانلود و ذخیره می شود.

3. ذخیره آهنگ در اپل موزیک از طریق فروشگاه آیتونز برای پخش آفلاین

در این حالت از ذخیره آهنگ، شما باید دو برنامه آیتونز و اپل موزیک را در دسترس داشته باشید. در ادامه مراحل زیر را گام به گام انجام دهید:

  • در تلفن همراه هوشمند ios خود، وارد برنامه آیتونز شده و در آن بر روی گزینه موزیک کلیک کنید.
  • برای خرید آلبوم و یا آهنگ مورد نظرتان می توانید با کلیک بر روی قیمت آن، به بخش پرداخت هدایت شوید و پس از پرداخت مبلغ مورد نظر، پروسه خرید آهنگ تکمیل می شود.
  • پس از پرداخت وجه وارد برنامه اپل موزیک در گوشی خود شده و به قسمت کتابخانه بروید. در این قسمت می توانید آهنگی را که خریداری کرده اید را دانلود کنید. حالا دسترسی آفلاین شما به آهنگ خریداری شده امکان پذیر است.

4. ذخیره آهنگ در اپل موزیک مختص کاربران مک بوک با ذخیره آن در فروشگاه آیتونز

برای کاربران مک بوک می توان روش دیگری را هم پیشنهاد کرد که از طریق فروشگاه آیتونز می باشد. کاربران مک می توانند با استفاده از این روش پس از تهیه آهنگ مورد نظر از فروشگاه آیتونز، آن را برای مواقع آفلاین ذخیره کنند.

  • بر روی سیستم مک بوک تان وارد برنامه اپل موزیک شوید.
  • وارد بخش فروشگاه آیتونز شوید. در این قسمت مقابل هر کدام از آهنگ ها قیمت آنها درج شده است.
  • با کلیک بر روی قیمت آهنگ مورد نظر، به بخش پرداخت هدایت می شوید.
  • پس از پرداخت هزینه معین، می توانید به قسمت کتابخانه مراجعه کنید و آهنگ مورد نظر را دانلود نمایید. پس از اتمام دانلود فایل، آهنگ ذخیره شده و قابلیت پخش آفلاین آن برای شما میسر می شود.

اپل موزیک

چرا دانلود آهنگ از اپل موزیک برای کاربران اهمیت دارد؟

اصلی ترین دلیلی که کاربران را به دانلود آهنگ از اپل موزیک علاقمند نموده است، قابلیت گوش کردن به آهنگ ها پس از دانلود از طریق این برنامه است. البته لازم به ذکر است که اگر برای استفاده از برنامه نسخه پریمیوم شده آن را تهیه کنید، می توانید فایل های مورد نظرتان را در حالت آفلاین نیز در اختیار داشته باشید.

با استفاده از این شیوه ذخیره سازی هیچ فضایی از گوشی شما اشغال نخواهد شد و می توانید در هر زمانی به آهنگ های مورد علاقه تان گوش کنید.

چگونه می توان به آهنگ های دانلود شده دسترسی یافت؟

تا به اینجای مقاله در مورد نحوه ذخیره سازی و دانلود فایل های موسیقی و اینکه چگونه اهنگ را در اپل موزیک ذخیره کنیم؟ صحبت کردیم اما لازم است با نحوه دسترسی به آنها نیز آشنا شوید. برای مشاهده آهنگ های دانلود شده، می توانید به قسمت کتابخانه مراجعه کنید. این آهنگ ها در قسمت کتابخانه قرار دارند که می توانید برای مرتب سازی، آنها را در آلبوم های جداگانه خود جایگذاری کنید.

نحوه حذف فایل های موسیقی ذخیره شده در اپل موزیک

شما می توانید آهنگ هایی را که قبلا در اپل موزیک ذخیره کرده اید را حذف کنید. برای این کار می توانید وارد برنامه موزیک در گوشی خود شده و آهنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

حالا می توانید بر روی گزینه remove کلیک کنید. در این حالت دو گزینه برای شما فعال خواهد شد که شما می توانید یکی از گزینه های ریمو دانلود و یا ریمو از کتابخانه را انتخاب کنید. انتخاب هر کدام از این گزینه ها فرایند حذف را به گونه ای متفاوت انجام خواهند داد.

کلام آخر

در این مقاله به روش های مختلف ذخیره فایل های موسیقی در اپل موزیک اشاره کردیم و پاسخ سوال چگونه اهنگ را در اپل موزیک ذخیره کنیم؟ را به روش های مختلف دادیم. در ادامه در مورد هر کدام اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دادیم. آشنایی با این مطالب می تواند در استفاده صحیح از برنامه کمکتان کند. بیشتر کاربران پس از ذخیره آهنگ در اپل موزیک در مورد محل ذخیره سازی آنها مشکل دارند. در این مقاله سعی شد پاسخی برای این مشکل بیشتر کاربران ارائه شود.

در سال های اخیر استفاده از پلتفرم اپل موزیک رواج بیشتری یافته است. همانطور که می دانید قابلیت های زیادی در این اپلیکیشن وجود دارد که توانسته است کاربران زیادی را به خود جلب نماید.

1 1

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پشتیبانی در تلگرام