نحوه استفاده از گرامرلی در ورد

خطاهای نگارشی و همچنین اشتباهات گرامری بزرگترین مشکل نویسندگان، دانشجویان و مدیران کسب و کار در متون انگلیسی به شمار می آیند. استفاده از برنامه گرامرلی می تواند در این خصوص بسیار کمک کننده باشد. با ما همراه باشید تا پس از آشنایی با این برنامه کاربردی، نحوه استفاده از گرامرلی در ورد را نیز برایتان شرح دهیم.

در حقیقت Grammarly سیستمی پیچیده از هوش مصنوعی است که از سال 2009 در اختیار کاربران قرار گرفته است. البته متخصصان هوش مصنوعی به کمک زبان شناسان توانسته اند در سال های اخیر، نسخه توسعه یافته آن را نیز وارد بازار نمایند. به این ترتیب کاربران در مورد انتخاب نسخه های متفاوت برنامه، حق انتخاب دارند.

486 Grammarly Free Online Writing Assistant 825

Grammarly و مایکروسافت ورد

در زمان حاضر شما می توانید با اضافه کردن گرامرلی به ورد به ترکیب ایده آل تری برای نگارش متون انگلیسی دست یابید. به دلیل افزایش کارایی به این روش، بسیاری از نویسندگان از مبتدی تا متخصص این ترکیب نرم افزاری را برای استفاده ترجیح می دهند.

به عنوان مثال دانشجویان برای نگارش یک مقاله تحقیقاتی می توانند از این نرم افزار استفاده کنند تا از لحاظ ساختاری از صحیح بودن متن مقاله اطمینان یابند. البته مزایای استفاده از Grammarly در ورد، به این موارد محدود نمی شود زیرا گرامرلی می تواند مواردی مانند سرقت ادبی و یا دیگر مشکلات نوشتاری را نیز تشخیص دهد. در حالت کلی کاربران با استفاده از Grammarly می توانند به بهبود کیفیت مقالات خود کمک شایانی بنمایند.

آیا استفاده از گرامرلی رایگان است؟

برای اینکه با کارایی Grammarly بیشتر آشنا شوید و قابلیت ها و امکانات آن را بررسی کنید می توانید آن را نصب و از خدمات آزمایشی برنامه که به صورت محدود و رایگان ارائه می شود استفاده کنید. با استفاده آزمایشی از گرامرلی در ورد به درک بهتری از برنامه می رسید و می توانید تصمیم درستی در مورد خرید اشتراک گرامرلی بگیرید.

در حقیقت استفاده رایگان از Grammarly به امکانات کمتری محدود می گردد و استفاده از تمام قابلیت های برنامه منوط به خرید یکی از انواع اشتراک های ماهانه، سه ماهه و یا سالانه می باشد.

افزودن گرامرلی به ورد چه مزایایی دارد؟

درست است که نسخه وب Grammarly نیز در دسترس کاربران قرار دارد ولی افزودن گرامرلی به ورد را می تواند بهترین شیوه استفاده از گرامرلی دانست. عدم نیاز به آپلود متون به منظور بررسی اشتباهات آن، مزیت اصلی افزودن گرامرلی به ورد است. در حقیقت در این حالت Grammarly در همان لحظه تایپ، مشکلات احتمالی را بررسی می کند.

گرامرلی

متن هایی بدون خطا با افزودن گرامرلی به ورد

افزودن Grammarly به ورد موجب می شود با رفع مشکلات و خطا های گرامری، متنی با کیفیت و استاندارد بنویسید. البته بهتر است اشاره کنیم ابزارهای عیب یابی گرامری و همچنین ویرایش متون در افزونه Grammarly رایگان است و کاربران می توانند از آنها بدون در نظر گرفتن هیچ محدودیتی استفاده کنند. نحوه استفاده از گرامرلی در ورد بسیار ساده بوده و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

استفاده از گرامرلی چه مزایایی دارد؟

استفاده از افزونه Grammarly برای کاربران مزایای بسیاری دارد که پس از آشنایی با نحوه استفاده از گرامرلی در ورد می توانید درک کاملی از این مزایا داشته باشید. در ادامه به برخی از این مزایای به صورت تیتروار اشاره می کنیم:

  1. تصحیح اشتباهات موجود در متن با سرعت بالا
  2. قابلیت دسترسی کاربر به ابزارهای دقیق
  3. امکانات منحصر به فردی که با خرید اشتراک در اختیار کاربران قرار می گیرند.
  4. امکان افزودن آن به نرم افزار ورد، بدون نیاز به وب در زمان استفاده
  5. امکان استفاده بدون نیاز به داشتن سیستمی قدرتمند
  6. استفاده رایگان از Grammarly هر چند به صورت محدود

نحوه استفاده از گرامرلی در ورد

Grammarly به حالت یک افزونه کاربردی، قابلیت افزودن به مرورگرهای مختلفی چون فایرفاکس، کروم و یا سافاری را دارد. علاوه بر این شما می توانید افزونه گرامرلی را به برخی از نرم افزارها از قبیل ورد و یا دیگر نرم افزارهای موجود در مایکروسافت آفیس اضافه کنید تا از خدمات بیشتر این برنامه استفاده کنید.

نحوه استفاده از گرامرلی در ورد به این شکل است که با شروع تایپ متون انگلیسی توسط کاربر، افزونه گرامرلی نیز بررسی متن را آغاز می کند. در این زمان Grammarly اشتباهات موجود در متن را یافته و جایگزین های مناسب و البته مرتبط با آنها برایتان پیشنهاد می دهد. شما می توانید با استفاده از جایگزین های ارائه شده توسط Grammarly، متن خود را ویرایش و یا اصلاح کنید.

gramerlyyyy

چه نوع سیستم عامل هایی با Grammarly سازگاری دارند؟

  • Windows 7
  • Windows 10
  • Windows 8 و Windows 8.1
  • Parallels (Windows OS on a Mac computer)

چگونه می توان گرامرلی را به ورد اضافه کرد؟

نحوه استفاده از Grammarly در ورد راحت است و شما بلافاصله پس از نصب برنامه می توانید از آن استفاده کنید. افزودن گرامرلی به ورد و به عبارتی نصب آن بر روی نرم افزار ورد کار چندان دشواری نیست و تنها باید مراحل زیر را گام به گام انجام دهید:

گام اول:

اولین کاری که باید انجام دهید دانلود فایل گرامرلی مختص ورد است. البته قبل از دانلود، لازم است همه صفحات باز مایکروسافت علی الخصوص ورد را ببندید. برای این منظور می توانید به سایت اصلی افزونه Grammarly مراجعه و گزینه Get the add-in را انتخاب کنید.

گام دوم:

در مرحله بعدی فایلی را که دانلود کرده اید را نصب کنید. با اجرای فایل set up برنامه، صفحه ای برایتان نمایش داده خواهد شد که عنوان آن Welcome to Grammarly می باشد. در ادامه گزینه Get started را انتخاب کنید.

گام سوم:

برای افزودن گرامرلی به ورد باید در این مرحله در باکسی که مشاهده می کنید بر روی گزینه Grammarly for word کلیک کنید. پس از آن گزینه install را انتخاب کنید. در صورتی که قبل از نصب گرامرلی بر روی گزینه Grammarly for outlook نیز کلیک کنید، می توانید گرامرلی را بر روی Outlook هم نصب کنید.

گام چهارم:

با اجرای مراحل قبلی تا به اینجا شما موفق شده اید Grammarly را بر روی نرم افزار ورد نصب کنید. در ادامه نرم افزار ورد را یک بار بسته و دوباره آن را باز کنید. حالا دیگر می توانید از افزونه گرامرلی بر روی ورد استفاده کنید و مطمئن باشید متون شما بدون اشتباه گرامری و دستوری خواهد بود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پشتیبانی در تلگرام