بهترین بازی های پلی استیشن

بهترین بازی های پلی استیشن - فروشگاه اورجسل

امروز قصد داریم بهترین بازی های پلی استیشن را که می‌توانید با آن‌ها لحظه‌های شاد و جذابی را برای خود رقم بزنید، معرفی کنیم.از سال ۲۰۲۰ و با عرضه کنسول‌های پلی استیشن 5 سونی، نسل نهم بازی‌های ویدیویی رسما آغاز شد و در این مدت بازی‌های متنوعی برای این پلتفرم‌ در دسترس قرار گرفته است.پلی‌استیشن ۵، جدیدترین نسل کنسول‌های بازی ویدیویی سونی می‌باشد و با ارتقاء گرافیکی، سرعت بارگذاری بالا و تجربه‌ی بازی فوق‌العاده، عاشقان گیم‌ را به خود جذب کرده است. با انتشار این کنسول، مجموعه‌ای از بازی‌های فوق‌العاده و مهیج نیز منتشر شد که با توجه به سطح بالای سخت افزار و پیشرفت بازی‌های تولید شده است.

بازی God of War: Ragnarok

God of War Ragnarok Update Adds Major New Features 5 Months After Release english 6059 768x431 1

داستان این بازی از همان نقطه‌ ای که نسخه قبلی پایان یافت، شروع می‌شود و با روایت حماسی از نبردی بزرگ با دیوانه‌انگیزی اساطیری مانند راگناروک و پایان وحشتناکی برای دنیا ادامه پیدا میکند.

گرافیک و طراحی بازی باورنکردنی هستند و جزئیات واقع‌گرایانه‌ای به نمایش می‌گذارند. نبرد‌ها برخوردهای بی‌نظیری دارند و بازیکن را به جنگ‌های هیجان‌انگیز و نبرد‌های پرشوری می‌کشانند. شخصیت‌ها به خوبی طراحی شده‌اند و هر کدام دارای عمق و تعاملات منحصر به فردی هستند. کریتوس و پسرش آتریوس همچنان ارتباط پدر و پسری گرم و معنوی دارند که داستان را دلنشین‌تر می‌کند.

اساس گیم‌پلی God of War Ragnarok مشابه گیم پلی نسخه سال ۲۰۱۸ این بازی است، اما در نسخه جدید پلی استیشن، گیم پلی بهبود یافته است تا گیمر بتواند تجربه‌ای عمیق‌تر را کسب کند. کریتوس به‌واسطه‌ تبر لوایاتان و Blade of Chaos دشمنان خود را یک به یک سلاخی می‌کند. امتیاز این بازی در متاکریتیک 94 است.

بازی Death Stranding Director’s Cut

EGS DeathStrandingDirectorsCut KOJIMAPRODUCTIONS S3 2560x1440 fe4e51f1801fba36e452aa3466625789

در بازی دث استرندینگ شما در نقش سم بریجز با بازی نورمن ریدِس (که بیشتر به خاطر نقشش به‌عنوان دریل در سریال تلویزیونی مردگان متحرک شناخته می‌شود) یک مأمور تحویل هستید که در یک دنیای پسا آخرالزمانی که ایالات متحده از هم پاشیده، باید مرسوله‌های مختلف را به مکان‌های مختلف ببرید و ایالت‌ها و مناطق مختلف را به همدیگر متصل کنید. هنگامی که بازی دث استرندینگ در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، با بازخوردهای مثبتی مواجه شد و همین باعث شد یک نسخه‌ی کامل‌تر با ویژگی‌های بیشتر به نام نسخه‌ی Death Stranding Director’s Cut برای پلی‌ استیشن 5 هم عرضه شود.

بازی Gran Turismo 7

c014b1dc buy gran turismo 7 cover

بازی Gran Turismo 7 یک شبیه‌ ساز واقع‌ گرایانه و با تجربه‌ی مسابقه‌ ای جذاب و هیجان‌انگیز برای طرفداران بازی‌ های مسابقه‌ ای پلی استیشن است. گرافیک بصری بی‌نظیر، تنوع اتومبیل‌ها و تجربه‌ی رانندگی عمیق، این بازی را به یک انتخاب برتر برای علاقه‌مندان به مسابقات و ماشین‌ها تبدیل می‌کند.

گیم‌پلی بازی چالش‌برانگیز و پرهیجان است. مسابقات سخت و جذاب، تنوع مسیرها و محیط‌ها، و قابلیت شخصی‌سازی اتومبیل‌ها باعث می‌شود تا هر بازیکن تجربه‌ی مسابقه‌ای خاص به خود داشته باشد.داستانی عمده در بازی وجود ندارد؛ اما تجربه‌ی رانندگی و مسابقه به خودی خود کافی است تا بازیکنان را مشغول و سرگرم کند. نقاط قوت این بازی شامل گرافیک بی‌نظیر، تنوع اتومبیل‌ها، و گیم‌پلی عمیق و پرهیجان هستند.

بازی Spider-Man: Miles Morales

header

نسل جدید بازی مرد عنکبوتی را باید سرشار از بازی‌های ماجراجویانه دانست که می‌تواند رضایت کاربران را به خود جلب کند. در این بازی قدرت‌های جدیدی به مایلز ارائه شده که توانسته تاثیر زیادی در گیم‌پلی بازی داشته باشد.از لحاظ گیم‌پلی هم شاهد مبارزه مایلز مورالز با دشمنان مختلفی هستیم که رفته رفته با به‌ دست آوردن قابلیت‌ های جدید، این نبرد‌ها جذاب‌تر می‌شوند. جنبه احساسی بازی به اندازه‌ای است که به راحتی می‌توانید بازی‌های گذشته مرد عنکبوتی را فراموش کرده و بازی‌های جدید را تجربه کنید.

بازی Elden Ring

2022123110143230 1

جذابیت بازی Elden Ring فوق‌العاده است و همانطور که از تصاویر آن می‌توان فهمید، یک بازی هیجان‌انگیز بوده که می‌تواند برای مدت زمان طولانی باعث سرگرمی کاربران شود.تنوع فوق‌العاده مهارت‌ها و سلاح‌ها در این بازی آنقدر بالا است که تا آخرین لحظه گشت و گذار در دنیای الدن رینگ شانس پیدا کردن آیتمی بهتر را دارید. مبارزه‌های فوق‌العاده جذاب در کنار مراحل چالش‌برانگیز توانسته Elden Ring را به عنوان یکی دیگر از بهترین بازی‌ های پلی استیشن 5 قرار داده است.

بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut

1280x720

گیم‌پلی این بازی آسان و روان است و برخوردهای مبارزه‌ی هیجان‌انگیزی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند. علاوه بر این، نسخه‌ی Director’s Cut از بازی با اضافه شدن محتواهای جدید و منطقه‌های تازه، تجربه‌ی بازی را هیجان‌انگیزتر می‌کند.شما به عنوان شخصیت اصلی داستان در منطقه‌ای قرار دارید که مورد هجوم مغول‌ها قرار گرفته و باید از مردم سرزمینی که از شخصیت اصلی داستان به عنوان یک فرد جنایت‌کار یاد می‌کنند، دفاع کنید. البته این بازی جذابیت‌های خاص خود را دارد و به صورت منحصر به فرد، داستان محور است.

نقاط قوت این بازی شامل گرافیک بی‌نظیر، داستان پرهیجان و سیستم مبارزه‌ی روان هستند. با این حال، ممکن است برخی از بازیکنان نقدهایی مانند مشکلات فنی و گاهی اوقات تکرار محتواها داشته باشند.در نهایت، بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut یک شاهکار از این دسته بازی‌هاست که تجربه‌ی هیجان‌انگیز، جذاب و هنرمندانه‌ای را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

بازی It Takes Two

It Takes Two

در این بازی ماجراجویانه، با کودی و می آشنا می‌شویم که قصد دارند از هم جدا شوند اما دخترشان رز، از شنیدن این خبر بسیار ناراحت می‌شود. رز، عروسک‌های دستباف خود را که شبیه پدر و مادرش هستند برمی‌دارد و بعد از درد دل با آن‌ها، قطرات اشکش روی عروسک‌ها جاری می‌شوند. به‌همین علت، روح کودی و می در این عروسک‌ها نفوذ می‌کند و آن‌ها جان می‌گیرند.راحل بازی به‌ گونه‌ای طراحی شده‌اند که حوصله گیمر سر نرود و چالش‌های متنوعی را ایجاد کنند.

این بازی نه‌ تنها توانست جایزه‌ی بهترین بازی سال از گیم اواردز و بسیاری از سایت‌های دیگر دریافت کند و آن را به خانه ببرد، بلکه یکی از بهترین بازی‌های اکشن ‌ماجراجویی است.علاوه بر عمق داستان و گیم‌پلی جذاب بازی که با هم پیوستگی هم دارند، این بازی یک تجربه‌ی کو آپ بسیار دل‌ نشین در پلی استیشن را هم به ارمغان می‌آورد.

اگر به بازی های CO OP علاقه مند هستین پیشنهاد میکنیم به این مقاله سایت حتما سر بزنید: بهترین بازی‌های co op گیم پس

بازی Batman: Arkham Collection

Batman Arkham Collection

اولین عنوان از سری بازی‌ های بتمن آرکام ما را با فضای تاریک و سنگین این بازی آشنا کرد و ماجرای مهارکردن زندانی‌هایی که از تیمارستان آرکام گریخته‌اند، را به تصویر کشید. دو دنباله‌ی بعدی یعنی بازی یعنی بتمن: شهر آرکام و بتمن: شوالی آرکام (Batman: Arkham Knight) محیط شهر را گسترش داد تا تمام گاتهام را در بر‌بگیرد و یکی از جذاب‌ترین جهان‌های بازی تا به امروز را خلق کند.

اگرچه در میان سه‌گانه‌ ی بتمن ساخته‌ شده توسط استودیو راک‌استدی ۲ بازی «بتمن: تیمارستان آرکام» (Batman: Arkham Asylum) و «بتمن: شهر آرکام» (Batman: Arkham City) متعلق به کنسول های پلی استیشن نسل هفتم هستند اما چند سال پیش این سه‌‌گانه در قالب مجموعه بتمن آرکام (Batman: Arkham Collection) برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شد تا اکنون طرفداران بتمن بتوانند هر سه بازی تحسین‌شده‌ی بتمن آرکام را روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ یا پلی‌استیشن ۵ (از طریق امکان تجربه‌ی بازی‌های نسل قبل) تجربه کنند.

 بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

guardians of the galaxy 4PY7Vj8

بازی «نگهبانان کهکشان» (Marvel’s Guardians of the Galaxy) که توسط استودیو ایدوس مونترال (Eidos Montreal) توسعه داده شده است، در دسته‌ی دوم قرار می‌گیرد. پس از تجربه ناموفقی که شرکت اسکوئر انیکس با بازی اونجرز یا همان «انتقام‌ جویان» (Marvel’s Avengers) پشت سر گذاشت، این شرکت تصمیم گرفت رویکرد متفاوتی در پیش بگیرد و برای اثر ابرقهرمانی بعدی خود به سراغ استودیو ایدوس مونترال برود و به جای ساخت یک بازی لایو سرویس مثل بازی انتقام‌جویان، یک تجربه‌ی خطی و استاندارد بر اساس کمیک‌ های نگهبانان کهکشان مارول تولید کند.

در این بازی شما باید در کنار چهار شخصیت دیگر، مسئولیت نبرد با دشمنان را برعهده گرفته و آن‌ها را نابود کنید؛ وظیفه‌ ای بزرگ که برای کنترل و حفظ امنیت کهشکان باید به خوبی از عهده آن برآیید و شرایط پایدار را رقم بزنید. اگر علاقه‌ مند به تجربه‌ بازی‌ های کهکشانی در پلی استیشن هستید، بدون تردید بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده جذاب باشد.

بازی Resident Evil 4

capsule 616x353

مهم نیست که چند بار رزیدنت اویل 4 را تجربه کرده باشید، هنوز هم تجربه‌ی این بازی – به‌ خصوص با وجود این نسخه – به‌شدت هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است.

گیم‌پلی رزیدنت ایول 4 بسیار هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز است. میزان ترس و نیاز به استراتژی در مواجهه با مخلوقات ترسناک و برخوردهای نبردی، احساسی بی‌نظیر به بازیکنان القا می‌کند و تجربه‌ای ترسناک و غیرقابل فراموش را فراهم می‌آورد. همچنین، بازسازی گرافیکی بازی برای پلتفرم پلی‌ استیشن 5 باعث بهبود چشم‌گیر در تصاویر و جزئیات بصری می‌شود که تجربه‌ی بازی را واقعی‌تر می‌کند. علاوه بر این، سرعت بارگذاری بهتر و پشتیبانی از تکنولوژی‌های جدید کنسول، بازی را برای بازیکنان همچنان جذاب و شگفت‌انگیز نگه می‌دارد.

کار فوق‌العاده‌ای که کپکام در بازسازی رزیدنت اویل ۴ انجام داده است، این است که علاوه بر وفاداری به بازی اصلی و حفظ چیزهایی که بازیکنان عاشق آن بودند، سعی کرده تغییراتی را هم متناسب با استانداردهای امروزی اعمال کند تا یک تجربه‌ ی متناسب با این نسل را تحویل بازیکنان دهد.

بازی Horizon Forbidden West

horizon forbidden west screenshots 46kx

بدون تردید می‌توان بازی Horizon Forbidden West را یک نمایش خیره‌کننده دانست که تاثیر زیادی در نظر کاربران و علاقه‌ مندان به بازی‌های ویدیویی داشته است. همین امر باعث شده که تبدیل به یکی از پرفروش ترین بازی های پلی استیشن 5 شود.

گیم‌ پلی بازی هیجان‌ انگیز و متنوع است. از ماجراجویی‌ها و کاوش‌های شگفت‌انگیز تا مبارزات مهیج با دشمنان، تجربه‌ی بازی هر بخشی از بازی را به یک تجربه‌ی جدید تبدیل می‌کند. نقاط قوت این بازی شامل داستان پرهیجان، گرافیک بی‌نظیر و گیم‌ پلی متنوع هستند. با این حال، برخی از بازیکنان ممکن است نقدهایی مانند برخی مشکلات فنی یا تکرار محتواها داشته باشند. داستان بازی بسیار پیچیده و جذاب است. شما در نقش Aloy، شکارچی شجاعی که به دنبال اسرار و رازهای دنیای مرموز و پراز خطر Horizon Forbidden West می‌گردد. در این مسیر، با دشمنان خطرناک روبرو می‌شوید و به مبارزه با آن‌ ها می‌پردازید.

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection

09059c50 7ad8 11ec bdf3 84e83610797b.cf

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection یک انتخاب برتر برای علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی و اکشن پلی استیشن است. داستان مهیج، گرافیک بصری شگفت‌انگیز و گیم‌پلی پرهیجان، این بازی را به یک تجربه‌ی بی‌نظیر و لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

گیم‌پلی این بازی متنوع و پرهیجان است. از مبارزات دینامیک و هیجان‌انگیز تا کاوش‌ها و مراحل پرجنب‌وجویی، همه چیز در این بازی به طور بسیار عالی طراحی شده است. نقاط قوت این بازی شامل داستان پرمهیج و گرافیک بی‌نظیر هستند. اما ممکن است برخی از بازیکنان به‌عنوان نقد موجهی برای این بازی، نیاز به اصلاحات و بهبودهای جزئی در جزئیات کنترلی برجسته کنند.

بازی Astro’s Playroom

astro bot rescue mission ps4 psvr 1

این بازی سبک پلتفرمر داستان ربات کوچکی به نام Astro را دنبال می‌کند که در چندین جهان منحصر‌به‌فرد، به‌دنبال بخش‌های درونی کنسول پلی استیشن 5 است. هنگامی که قصد انجام بازی Astro’s Playroom را داشته باشید، بهتر است بدانید که تمامی مراحل با هم متفاوت‌اند. همچنین به عنوان یکی از بازی‌ های انحصاری پلی استیشن 5؛ از قابلیت‌های این کنسول و کنترلر دوال سنس در این بازی به خوبی استفاده شده‌است.

بازی Dead Space

Dead Space 3 DiZN2vc

یکی دیگر از بازی های پلی استیشن که در قرن ۲۶ که دنیای خاکی تقریبا نابود شده، سفینه‌ای به نام ایشیمورا برای حفاری در سیاره‌ای دیگر از زمین خارج شده است؛ اما بعد از این‌که سرنشینان آن سفینه، ارتباطشان با پایگاه زمینی قطع می‌شود، تیمی از مهندسان و دانشمندان برای بررسی به آن‌جا فرستاده می‌شوند. از این افراد، می‌شود به آیزاک کلارک که شخصیت اصلی این بازی است اشاره کرد. آن‌ها پس از رسیدن به سفینه، متوجه می‌شوند که تمامی سرنشینان بنا به دلایلی به موجوداتی هیولاشکل تبدیل شده‌اند که به آن‌ها نکرومورف گفته می‌شود.

گرافیک بازی بسیار تاریک و مهیج است و این امر به خوبی به ایجاد اتمسفر ترسناک کمک می‌کند. محیط‌های تاریک و خشن با انیمیشن‌ها و افکت‌های ویژه، تجربه‌ی نفس‌گیری را برای بازیکن ایجاد می‌کنند.گیم‌پلی این بازی به‌طور کلی خوب و هیجان‌انگیز است. سیستم‌ های اسلحه و مکانیک‌ های نبردی که بازیکنان را به کاوش و حل معماها تشویق می‌کنند، اضافه‌کردن چالش‌های جدیدی به بازی را فراهم می‌آورد.

بازی Stray

stray releasedatetrailer thumbnail wgrh.1920

اگر شما هم یکی از بهترین بازی ها برای پلی استیشن 5 را می‌خواهید امتحان کنید که عاری از خشونت باشد و با خیال راحت بتوانید آن را انجام دهید، Stray را از دست ندهید.

یک بازی جذاب که شخصیت اصلی آن یک گربه‌ ی نارنجی خیابانی است. این بازی در دنیای ربات‌ها و ماشین‌ها می‌گذرد. این گربه‌، باید از موانع زیادی بگذرد تا مسیرهای جدید را کشف کند و معماهایی که سر راه قرار دارد را برطرف کند.

بازی Ratchet and Clank Rift Apart

EGS RatchetClankRiftApart InsomniacGames S1 2560x1440 aea43afcad407b14673456322e63a01b

جدیدترین نسخه از مجموعه قدیمی و محبوب رچت اند کلنک که فقط هم برای پلی استیشن 5 منتشر شده، یک تجربه نفس‌گیر و سراسر هیجان است. Ratchet and Clank Rift Apart از ویژگی‌هایی فنی مثل نداشتن لودینگ محسوس در حین رفتن از محیطی به محیط دیگر بهره می‌برد. این بازی همچنین موفق به دریافت جوایزی مثل بهترین انیمیشن و بهترین بازی خانوادگی در مراسم دایس شد.

بازی Deathloop

برترین بازی های پلی استیشن

«Deathloop» یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 5 است که توسط استودیو Arkane Studios توسعه یافته و با داستان جذاب و گیم‌پلی مبتکرانه، تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را به بازیکنان ارائه می‌دهد.گرافیک بازی زیبا و متنوع است و با جزئیات بالا و تصاویر مهیج، دنیای خاص و تاریک این بازی را به تصویر می‌کشد. داستان بازی بسیار جذاب و پیچیده است. شما در نقش Colt، یک قاتل باهوش، به جزیره‌ای مرموز که با شیوه‌ی بازی تایم‌لوپ روبروست، فرستاده می‌شوید. هدف شما کشتن هشت شخصیت کلیدی است، اما در هر بار تکرار چالش‌های جدیدی را باید به‌دست آورید.

گیم‌پلی این بازی نوآورانه و هوشمندانه است. شیوه‌ی تایم‌لوپ باعث می‌شود تا هر بار بازی را با تکتیک‌های جدیدی مواجه شوید و این امر تجربه‌ی بازی را بی‌نهایت جالب و متفاوت می‌کند.نقاط قوت این بازی شامل داستان جذاب، گیم‌پلی مبتکرانه و گرافیک زیبا هستند. با این حال، برخی از بازیکنان ممکن است نقدهایی مانند کنترل‌های پیچیده داشته باشند.

در نهابت سعی کردیم تا بهترین بازی های پلی استیشن 5 را به شما معرفی کنیم تا بتوانید لحظه‌های شاد، هیجان‌انگیز و جذابی را برای خود رقم بزنید.بازی‌ های مختلف از ژانرهای مختلف اکشن، ماجراجویی، شبیه‌سازی، مسابقه‌ای و غیره پرداختیم و بر اساس نقدها و امتیازات مختلف منتقدان و گیمرها و …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پشتیبانی در تلگرام